{Sex and the City filminin kitabı}

6/23/2009

sex_and_the_city_kitabi_1

Sonunda Sex and the City filminin kitabina kavustum-pek mesudum!

Kitapta internet sitelerinde dolasan film fotograflarinin disinda cok hos goruntuler, filmle ilgili ozel detaylar, her oyuncunun giydigi kiyafetlerin markalari, filmin cekildigi mekanlar hakkinda bilgiler, cesitli sahneler hakkinda oyuncularin yaptigi yorumlar ve daha pek cok sey var!

Sizler icin kitaptan bazi fotograflar cektim!

Enjoy!

sex_and_the_city_kitabi_2

{All images are borrowed from "Sex and the City: The Movie book". Images can be removed upon request of the copyright owner}

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. inanmıyorum super super super!

    YanıtlaSil
  2. Ben bu diziyi çok özledimmm!!

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli bunlar, dizilerine de filmlerine de bayılıyorum. Kitabını da mı alsam ne :)

    YanıtlaSil
  4. hello kitty; bencede super bir kitap, fotograflarina bakmalara doyamadim :)

    benim hayatim; ben ozledikce dvd'lerini izliyorum ve ilginc bir sekilde hic bikmiyorum :)

    alisveris cini; eger kitabi alirsan cok begenecegien dair blog sahibesi garantisi veriyorum :)

    YanıtlaSil
  5. diziyi sefiiodummmmmm ya:)

    YanıtlaSil
  6. bende bu filmi,bizamanlar dizi ikende severek izledim.. gerçekten kokoş tavırları makyaj kıyafet ve gelinlik seçimlerini çok severim... yalnız okuduğunuz kitap film olunca hoşunuza gidiyorda fakat izlediğim filmin kitabını okumak zevk verirmi bilmiyorum. Çünkü ben dan brownun Melekler ve şeytanlar, Davinci şifresini severek okudum ve kitapta hayal ettiğim karakterler aynı görsellikte yayınlandı ve oturdu kafamda dolayısı ile zevk aldım ama filmini dizisini izlediğim bir konunun kitabını okumak sizce aynı hazı verirmi?

    YanıtlaSil
  7. maybe; :) sanirim pek cok bayanin bu diziye zaafi var.

    ferayca; canim bu kitap roman seklinde degil, sadece film cekimlerindeki detaylari bol gorselle anlatan bir kitap.

    YanıtlaSil
  8. Tuketim toplumu. eleştiriyorum ama bakma ben de çok merak ettim. :P

    YanıtlaSil