{Ünlülerin Giydiği Bikini Modelleri}

6/30/2009

bikini_modelleri
Lindsay Lohan - Sienna Miller - Hillary Duff

2009 Yaz'inda unlulerin tercih ettigi bikini modellerinden bazilarini paylasmak istedim. Gordugunuz gibi mayo giymeyi tercih eden yok...

Ben en cok Carmen Electra'nin bikinisini begendim... Diger ipli bikini modellerine gore daha guvenli gorunuyor :)

Sizin favoriniz hangisi?

FP_IMAGE_3212060/FP_SET_3210253
Lauren Conrad

FP_IMAGE_3212058/FP_SET_3210253
Audrina Patridge

FP_IMAGE_3212045/FP_SET_3210253
Ashley Tisdale

FP_IMAGE_3212043/FP_SET_3210253
Ashley Tisdale

FP_IMAGE_3212047/FP_SET_3210253
Kristin Cavallari

FP_IMAGE_3212056/FP_SET_3210253
Ali Larter

FP_IMAGE_3212052/FP_SET_3210253
Carmen Electra

FP_IMAGE_3211939/FP_SET_3210253
Pink

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. beğendiklerimi yazıyorum :) pink ,bikinisi de,dövmesi de çok güzel.
    ashley tisdale ikş bikinisi de çok güzel.
    lindsay lohan ın bikinisi de model olarak çok güzel ama ben bikinileri topukluyla kombinlemeyi hiç sevmem ..yani sadece bikiniyi beğendim :))

    YanıtlaSil
  2. ben Ashley Tisdale'in bikinisini beğendim

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle Carmen! Modeli de çok güzel,fiziğiyle de süper taşımış bikiniyi.

    YanıtlaSil
  4. carmeninkinin altını , ashleyninkinin gökkuşağı renklerini beğendim. sienna miller zaten çok hoş vücududa güzel. linsayninki de beach partileri için süper

    YanıtlaSil
  5. Ashkey Tisdale'in son bikinisine hayran oldum, internette bulamadım markasını sen biliyormusun canım?

    YanıtlaSil
  6. Benim gözüm Lindsay Lohan'ın Herve Leger bikinisinde kaldı:)

    YanıtlaSil
  7. fikrethakanbalamir1 Temmuz 2009 12:04

    bu bikinilerden birini ben giysem kesin benim sezaryen izim gözükürdü.

    ashley dışındaki tüm bikiniler aşırı düşük bel gibi görünüyor

    pelvis kemiğinin görünmesi nedense çok itici geliyor bana.

    YanıtlaSil
  8. serrostyle maalesef Ashley Tisdale'in bikinisinin markasini bilmiyorum-gercekten cok hosmus, dikkatli bakinca bikininin uzerindeki islemeler sanki daha da guzellesiyor :)

    YanıtlaSil
  9. Ashley Tisdale in püsküllü pikinisi..vee pinkin pikinisine bayıldım:))pinkle ilgili haber istiyorummmmm banucum hayranıyım:))

    YanıtlaSil
  10. Ashley 'nin bandeau bikinisi harika. İlham kaynağım oldu şu an itibariyle

    YanıtlaSil
  11. Lohan'ın bikinisine bayıldım, o nasıl bir güzelliktir öyle.. Evet kız yakında zayıflıktan ölücekmiş gibi duruyor ama o model bikini zaten kilo kaldırmaz gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
  12. lindsay'inkini herve leger defilesinde ilk gördüğümde bayılmıştım aam hiç de öyle zayıflıktan ölcekmiş gibi durmuyo bence // hatta bacaklarını kıskandım bile diyebilirim :D

    YanıtlaSil
  13. bikiniler ii de,o vücuuuudlar ne ya..bu kadınlar doğumamış sanırım:)))teselli edeyim kendimi aynı zamanda:)

    YanıtlaSil
  14. bikini konusu açılmışken sorayım.brzilya bayraklı sarı bikini arıyorum bakmadığım yer kalmadı ama bulamadım :( gözüne çarpan, bilen varsa çok mutlu olurum.
    bu arada ben en çok Audrina Patridge' in alt üst farklı renklerdeki bikinisini sevdim..zeynep

    YanıtlaSil
  15. Bizimkiler bunların yanına nasıl da besle iştigal oluyor...

    YanıtlaSil
  16. ben Kristin Cavallari'nin vücut + bikini uyumunu beğendim. bence bir bayan için hatlar böyle olmalı ama ipli bikini konusu bence türk plajlarına pek uygun değil. en azından bikininin alt kısmı ipli olmazsa bana uyar yoksa üst gayet güzel ;)

    YanıtlaSil
  17. oha ashley tisdale'inki çok güzelll! ama lindsay lohan'ınkini hiç beğenmedim..

    YanıtlaSil