{Victoria Beckham Saç Modelleri}

6/29/2009

victoria beckham sac modelleri_3

Victoria Beckham en az giyim tarzi kadar sac modelleriyle de dikkat cekmeyi basaran bir unlu.

Yillar icin giyim tarzinin sekillenmesine sahit olduk. Bununla birlikte sac modelleride uzundan-kisaya uzanan bir surecte surekli degisti durdu.

victoria beckham sac modelleri_1

Bir ara karsimiza platin sarisi saclariyla cikti - bob sac modelini meshur etti. Simdilerde ise pixie crop modelli kisa-koyu renk saclariyla rahatligin tadini cikariyor.

victoria beckham sac modelleri_2

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Victoria'nin fotografi elimde kuafore gidip pixie modeli kestirmistim Aralik'ta.. Simdi uzadilar, acaba hangi modeli ornek alip kuafor yolu tutsam :P

    YanıtlaSil
  2. Bence en güzeli karamel rengi, açık kahve tonları olmuş.

    YanıtlaSil
  3. en alt ve en sondaki fotoğrafta ne kadar güzel. bronz tenden vazgeçmesini v saç renkini bu tonlarda daha yumuşak bi reng boyamasını öneriyorum =))

    YanıtlaSil
  4. uzun saçlı hali de çok hoşmuş

    YanıtlaSil
  5. bu hatun gülümseyince daha bir çekilir oluyor, hatta sanki biraz güzel bile görünüyor :))

    YanıtlaSil
  6. allahim basimiza tas yagacak, kadin gulmus!

    YanıtlaSil
  7. Uzun saçlı hali benim çok hoşuma gidiyordu ona da yakışıyor biraz uzatsa keşke=)

    YanıtlaSil
  8. Bu kadına platin sarısı bob dan başka modeli yakıştıramıyorum. Zaten genelde kendisine pek birşey yakıştıramıyorum zaten (kocası dahil!!). O burun ve abartılı slikonlarla ne yapsa boş bence.

    YanıtlaSil
  9. bende bob modeli platin sarısını beğeniyorum ama her haliyle güzel ayrıca sert bakışları onu sexi yapan

    YanıtlaSil
  10. bence de uzun sacli daha hos ve feminen
    ayrica bence guzel bir kadin da degil sadece saciyla cok fazla oynayarak dikkat cekmeyi basariyor :))

    YanıtlaSil
  11. Uzun dalgalı saçlı hali çok güzel bence. O haliyle David'in maçlarını izlerdi hep.. Özendim birden ben de uzatıcam :D

    YanıtlaSil