{Yırtık Tişört Modası}

6/25/2009

Yırtık Tişört Modası

Yirtik jeanlere gozumuz alisti {sizin hala alismadi mi yoksa?}

Simdi sira tisortleri yirtmaya geldi...

Uzun-bol bir tisort alinir ve kenari kosesi rastgele kesilir!

Sonucta ortaya Fergie'nin tisort'u gibi bir sefiller modasi cikar...

Ben begendim... sirf havadar ve rahat bir goruntusu oldugu icin begendim...

Siz nasil buldunuz?

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. valla ben daima sefil gezerim modamı oldu şimdi ehuhehe:)

    YanıtlaSil
  2. eh diyorum çocuklu bir kadın olarak onu anne anne diyen bir kızım olduğunu düşünürsek bir parçadan tuttuğu gibi cıııııııııııırt :)

    YanıtlaSil
  3. fergie'nin kendine ait ayrı bir havası var.Tişörtünü beğendim.Beni bu kadında rahatsız eden tek konu kaşları.botoks var sanırım.Rahatsız edici derecede havadav ve ince

    YanıtlaSil
  4. herşeyimizi yırtıyozz,defolarda moda oluyoo yani ne güsell:)

    YanıtlaSil
  5. çok itici bence. bunlar zenginlikten sıkılıp heralde biraz fakir hayata özenir olmuşlar. gerçekten çok ilginç.
    dikkati nasıl çekeriz diye çok orjinal tarzlar çıkarıyorlar.

    YanıtlaSil
  6. birkaç kere bakınca anca ozmn gözüm alıştı :)

    YanıtlaSil
  7. way hoş olmuş. denemek lazım :)

    YanıtlaSil