{Bihter'in giydiği kıyafetler; Yırtık Kot Pantolon}

7/31/2009

bihter kot pantolon

Benimle iletisime gecerek yukaridaki fotograflari gonderen sevgili Gizem, Bihter'in fotografta giydigi kot pantalonun markasini veya bu modele cok benzeyen bir kot pantalonu nereden alabilecegini ogrenmek istiyormus. Gizem'e yardimci olabilir misiniz?

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bunu düz kota da yapabilir bence :)

    YanıtlaSil
  2. valla ben onu bunu bilmemde, burda sanki kivancin fermuari acik gibi duruo. bihterin göz alici pantalonundan cok gözüm direk orayagitti :))) fermuarin acik olma ihtimali cok düsük ama bence acik gibi de duruo :D garip geldi yani. sizde bi baksaniza ?

    bilmiyorum belki de kotun kesiminden öyledir. hic hazzetmem böyle kotlardan.


    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. fashioncholic girl; duz kota yapilabilir ama bu kotun yirtiklari sanki normal yirtiklardan daha farkli-daha hos duruyor.

    adsiz; siz yazinca farkettim, banada fermuari acik gibi geldi :)

    YanıtlaSil
  4. Zarada vardı busezon arkadaşlar ama daha az yıpranmış şekli.

    YanıtlaSil
  5. Ben bu sezon Aquaverde'de rastlamıştım.Aynısıydı yanlış hatırlamıyosam.Kıvanc'a bakmak zorunda kaldım :)) Maalesef modeli öyle,bende de bu tarz bir jean var.Her gören fermuarını açık unutmuşsun diyo,ve ben artık giymiyorum :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. g star raw diye tahmin ediyorum bi bakın isterseniz :)

    YanıtlaSil
  7. bu jean aquaverde diye hatırlıyorum.. ama benden once birisi de soylemiş zaten o zaman dogru hatırlıyorum demektir..

    YanıtlaSil
  8. bilgiler icin cok tesekkur ederim-iyi ki varsiniz-xoxo

    YanıtlaSil
  9. bende bir benzerini bebe de görmüştüm. bildigim kadarı ile bihter'in sponsorları arasında g-star ve bebe var. bu iki markadan biri herhalde...

    YanıtlaSil
  10. ben de kottan cok altindaki bootie lere takildim, cok hos dogrusu! Ne olduklarini bilen varmi kizlar?

    YanıtlaSil
  11. bihterin kotu BEBE

    YanıtlaSil