{Hello Kitty Elbise}

7/29/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Rahmetli Michael Jackson'inin kizinin adi Paris. Pamuk $ekeri gibi bir kiz cocugu-cok tatli! Kizina Paris ismini vermesinin nedeni de kizinin annesinin Fransa-Paris'te hamile kalmis olmasi.

Boyle guzel bir ismin Paris Hilton'a yapi$mi$ olmasi elbette Michael Jackson'un sucu degil. Ama bakin ne oldu... Akillara zarar Paris Hilton'un iddiasina gore Michael Jackson kizinin adini Paris Hilton'dan esinlenerek koymus :)

Bu kiz hic konusmasa ve hep boyle hello kitty desenli elbiseler giyip ortalikta salinsa ne iyi olacak!

Bu arada bilmeyenler icin ufak bir not; benimde kedimin adi Paris :)

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu yaşımda böyle bir elbiseyi beğeneceğimi düşünmemiştim:D oluyormuş demek... güzelmiş elbise..

    YanıtlaSil
  2. elbisesine bayıldım,çıkarıp o elbise yi lütfen bana versin:)

    YanıtlaSil
  3. Sürekli devasal gözlüklerin arkasına sığınmasına şaşmamalı..
    Çok çirkin.! ://

    YanıtlaSil
  4. kalemine kuvvet aynen katılıyorum bu salağın demeçleri kendini düşürdüğü rezillikler artık dizboyu..

    YanıtlaSil
  5. bu kız giyinmeyi hala öğrenemedi...
    elbise bence gayet şirin ama küpe ve çanta yanlış seçim olmuş.küpeler,kittynin fiyonku olsa daha hoş olurdu.

    YanıtlaSil
  6. allımorlu'nun yorumuna katılıyorum.
    Elbise cidden çok tatlı ama!

    YanıtlaSil
  7. YAAAAAAAAAA ama Banu ya ölcem hasetimden, üstünde paralansın Paris emi :)

    Senin Paris'i benim Behlül'e yapsak isimlerden kaybeder, baksana PARİS-BEHLÜL :)

    YanıtlaSil
  8. nefret ediyorum bu kızdan !!
    nedeni malum :) bir de varmısın yokmusuna gelince türk halkı tabi bilmiyor onun rezilliklerini baya bir sempati gösterdiler..miğdemi bulandırıyor paris :)

    YanıtlaSil
  9. Paris'i pek sevmem ama vallahi elbiseye bayildim! Bi tane de benim olsa nasil seve seve giyerdim :)

    YanıtlaSil
  10. aaa çok güldüm :D mj paris'ten mi esinlenicek ... hiç inanmam :D

    ama elbise hoş

    YanıtlaSil
  11. hayatımda bunun kadar boş bakan kadın görmedim.

    YanıtlaSil
  12. Bu kızın beni rahatsız etmeyen tek görüntüsü heralde. Elbisesine bayıldım, benim olsun! Bu arada MJ'ın kızının adı hikayesine pek inanmadım nedense, dikkat çekme çabası gibi geldi.

    YanıtlaSil