Kalem Etek Modelleri {Pencil Skirt}

7/30/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Kalem etekler bacak boyu kisa olan hatun ki$ilerin lehine cali$an etek modellerinden birisi. Yuksek bel kesimleri nedeniyle diz kapagi ve bel arasini daha uzun gostererek goz illuzyonu yaratiyor.

Ufak bir not daha... diz kapaginin tam ortasinda biten etek boyunu sevmiyorum. Ya tam altinda olmali ya da tam ustunde. Bunun bir aciklamasi yok. Sadece diz kapaginin ortasinda biten tuhaf etek uzunlugu gozumu yoruyor... Benimle ayni goruste olanlar var mi?

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hem boyu kısa, bacakları da kalın gösteriyor; o etekler.. derhal tedavülden kaldırılsınlar :)

    YanıtlaSil
  2. Banu bu etekler tam benim tarzim, i$e giderken genelde kalem etek giyiyorum ve cok seviyorum. Etek boyunun diz altinda olmasi dar etekle yurumeyi zorlastirir, bacaklarini acamaz insan :) O acidan tam diz ortasi tercih ediliyor olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Rihanna'nın kombini süper!

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle katılıyorum, dizin ortasında biten etek boyu dizlere çekiyor tüm dikkati. Hıncal Uluç yıllardır boşuna demiyormuş demek ki insan vücudunun en çirkin noktası dizlerdir diye:)

    YanıtlaSil
  5. polly; :) ben seviyorum ama...

    pirlanta kutusu; arkadan yirtmac koysak ama etegin boyunu diz hizasinda tutmasak olmaz mi? :)

    style by T; rihanna eskiden iste boyle guzel giyiniyordu, sonradan bir haller oldu...

    beetlejuice; :) oyle mi diyormus Hincal Uluc-bilmiyordum, pek hosuma gitti :)

    YanıtlaSil
  6. yanlış anlaşıldım, aslında aynı taraftayız :)
    tam diz kapağındaki eteklerin tedavülden kaldırılmasını talep etmiştim ben :) yoksa bunlar güseel :)

    YanıtlaSil
  7. Katılıyorum, etek dediğinin bile bir kişiliği olmalı. Ya uzundur ya kısa ;))

    YanıtlaSil
  8. polly; anlastik o zaman :)

    antigone; ne guzel demissin, ki$ilikli etek-cok sevdim :)

    YanıtlaSil
  9. Hıncal Uluç dizin hemen üstündeki eteklere de düşman bir insan (: Yani diz hizasında değil dize yakınsa da çirkin görünüyor diyor, yıllar önce görmüşümdür belki ama nası kafama işlemişse artık (: ne zaman diz hizasında etek görsem aklıma geliyor diyim siz anlayın.

    Etekte yüksek bel sevmiyorum ben, insanı göbekli gibi gösteriyor.

    YanıtlaSil
  10. Hayat kurtaran etek, hele siyahsa ustune ne giysen yakisiyor

    YanıtlaSil
  11. bayılıorum kalem eteklere cok şık benceee

    YanıtlaSil