{Kötü Makyaj}

7/30/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Bu goruntuyu kotu makyaj olarak adlandirmak dogru olur mu acaba?

Yoksa depresif bir aninda palyaco gibi gozunun etrafini boyayip di$ari cikmi$ mi desek?

Kararsizim...

You Might Also Like

29 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Atv De zannediyorum bir haber spikeri var hep aynı kötü makyajı yıllardır yapıyor fotoğrafını bulursam atıcam size..buradan söyleyelim belki bundan sonra uyanır o makyajın ifadesini ne kadar bozan bir makyaj olduğuna ;)

    seçimlerinizi çok beğeniyorum bu arada sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. heh adını buldum atv.com.tr den bakabilirsiniz şebnem sunar haber spikerinin ismi...bakınca hak verebilirsiniz...;)

    YanıtlaSil
  3. eger bulabilirseniz mutlaka gonderin, cok merak ettim :) blogumu takibiniz icin ayrica tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  4. yazdım geldi mii?ismi şebnem sunar atv.com.tr den bakabilirsiniz..;)

    YanıtlaSil
  5. :) makyaj'i incelenmeye deger...

    bence beyaz goz kalemini biraz fazla kacirmi$

    YanıtlaSil
  6. dışına çektiği siyah kesinlikle o göze göre değil..ve far mutlak bir terslik var tarif edilesi değil :)

    YanıtlaSil
  7. Çok felaket olmuş ama bu, palyaço demek en doğrusu olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  8. İngiltere'de kaldığım dönemde istemeden de olsa yakınen izlemek durumunda kalmıştım Lilly Allen hanımefendiyi. Bu makyajla ilgili tek yorumum dikkat çekmek için yapmış olduğudur. Ben palyaçodan çok pandaya benzettim ;p

    YanıtlaSil
  9. Ben diyorum ki, acaba normal isikta boyle gorunmuyor da fotograf makinesinin flasi patlayinca mi daha farkli oluyor. Su haliyle aynaya bakinca fark edilmeyecek gibi degil cunku, insan "aman da ne guzel oldum" diye cikmaz ki bu halini gore, bile.

    YanıtlaSil
  10. Bir de hazır açılmışken ;) demet akalınında çok kötü olan ayakkabı seçimi..1 oda dolusu ayakkabısı var bir tanesini ah ödünç verse demezsiniz..hayret okadar para pert..yatıyor odada :)...ne kadar geriye defşirik topuk varsa hepsini almış ... üzücü ...ayakkabı en hassas olduğum noktalardan..;) kesinlikle işçiliği iyi ve topuğu,kubu çook ince düşünülmüş olacak ;)...

    YanıtlaSil
  11. Lily Allen de sapıtmış,hadi bakalım :P

    YanıtlaSil
  12. nasıl oluyor da chanel'in yüzü bu kız olabiliyor aklım almıyor. absürtlüğü ve farklılığı için seçmiştir karl diyorum ama bu cool veya seksi bir absürtlük değil ki. kitsch bi duruş.

    YanıtlaSil
  13. bence goz altı morlukları kapanamayacak kadar kotuymus mus
    ve o gece dısarı cıkmak zorunday mıs mıs
    anca bu makyaj durumu kurtarmıs
    eger kurtarmak denılebılırse ;))

    YanıtlaSil
  14. kesinlikle yanlislikla olmamis, bilincli yapilmis bence :) zevkler ve renkler tartisilmali diyorum, daha da birsey demiyorum :)

    YanıtlaSil
  15. sekerim bana yaz demissin hemen yazıverdın , hemde iki tanee ;)

    YanıtlaSil
  16. Japonların yamanba adında bu tarz bir ganguro akımı var gözlerini ve hatta dudaklarını tamamen beyaza boyuyorlar çok çirkin bir şey, ona mı özendi acaba :P

    YanıtlaSil
  17. Naapmış bu kız kendine ya, şov amaçlı falan olmasın sakın? Bir insan bu kadar saçmalayamaz gibi geliyor çünkü ;)

    YanıtlaSil
  18. insanlar artık ne yapacaklarını şaşırdılar... bu nasıl bırseydır yahu...töbee töbee

    YanıtlaSil
  19. benimde bi arkadaşım bazen böyle
    makyaj yapar bende onla yavru panda diye dalga geçerim
    geçenlerde bende güneşin azizliğine uğrayıp koca gözlüklerle güneşlenince doğal yollardan bu hale geldim şimdi arkadaşım benimle panda diye dalga geçiyor

    YanıtlaSil
  20. İlk resimde aynı baykuş olmuş, çok kötüüü.

    YanıtlaSil
  21. bu resmi dün gördüm ve ben tatildeyken yayınlansın diye lily allen hakkında hazırladığım yazıya bu resmi de koymuştum. senin başlığı görünce içimden dedim ki kesin lily allen'ın panda makyajı! :D karanlık bir odada yaptı sanırım bu makyajı haha :D

    bu kız iyice cozuttu. burnunda beyaz tozlarla fotoğrafları çıkmaya başladı zaten, amy'nin eski günleri gibi olacak sonu sanırım.

    YanıtlaSil
  22. bence makyajını karanlıkta yapmış farketmemiş...

    YanıtlaSil
  23. bence makyajını karanlıkta yapmış farketmemiş...

    YanıtlaSil
  24. kötü makyaj değil, felaket makyaj:)

    YanıtlaSil
  25. Korkunç bence de. Lily Alle” şeker pembe bir kızcağızdı Hesionka’nın dediği gibi Amy ye doru kayıyor vallahi. Ne oluyor bu insancıklara yahu bir yerden sonra kendilerini kaybediyorlar.

    YanıtlaSil
  26. ay yok artık bu ne iyice cıvıtmış

    YanıtlaSil
  27. cadılar bayramına hazırlanmış gibi:)

    YanıtlaSil