{Kırmızı Halı'da Kırmızı Takım Elbise}

7/31/2009


Madrid-Londra ucusu sirasinda bagajdaki valizleri kaybolan Penelope Cruz'un valizinin icinde yeni filminin galasinda giyecegi elbise de varmis. Hal boyle olunca filminin galasina el bagajindaki Bottega Veneta markali pantalon-ceket takimini giyerek katilmak zorunda kalmis.

Kirmizi halida kirmizi giyilmez kuralini bozan Penelope'yi kaprissiz - ne bulursam giyerim halleri yuzunden takdir ettim! Zaten kirmizi halida poz verme suresi en fazla ne kadardir? 3-5 dakika? Bu kadarcik sure icin Penelope'nin kirmizi takim elbisesine laf etmeye bile degmez!

{haber;dailymail}

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. güzel kadın, ne giyse yakışıyor.

    YanıtlaSil
  2. Kirmizi takim guzel olmus. Ayakkabilara da tek bakinca guzeller ama parmaklar cikmis onden. Tek olmayan kisim bu bence. Yuzugune de begendim.

    YanıtlaSil
  3. hem zaten monochrome modası da varken suçu ona atar olur biter:))

    YanıtlaSil
  4. Canım benim yaa ne güzel çıkmış, çok seviyorum Penelope'u. Valizlerini mi kaybetmiş, aman aman en çok korktuğum şey :(

    YanıtlaSil
  5. adsiz; eskiden kendisini pek begenmezdim-yani fiziksel olarak-ama roportajlarini okudukca cok akli basinda-ayaklari yere basan bir kadin oldugunu anladim, artik saygi duyuyorum...

    meltem; parmaklar cidden firlamis-cok yuksek topuklu ve onu acik ayakkabilarinda cilesi bu i$te-mecburen ayaklarin one kaymasini engelleyen jel tabanlardan giyilmesi gerekiyor.

    styleboom; kesinlikle :) kirmizinin rengide gercekten cok guzelmis..

    marjo; benim kac kere kayboldu valizlerim bir bilsen :) Neyseki hepsi 1 hafta icinde geri geldi ama o 1 haftalik eziyet berbat :)

    YanıtlaSil
  6. Takımın kalitesi süper yalnız,çok beğendim ve çok yakışmış..Ayakkabılar da şahane..
    Ben birde senin kıyafetlerini senin üstünde görmek istiyorum, yüzünü saklayabilirsin Lacheen gibi ama ne giydiğini ve nasıl giydiğini paylaşırmısın..? :)

    YanıtlaSil
  7. asortik krep; bende kiyafetlerimi gostermek istiyorum aslinda ama giysilerimi ne Lacin gibi kendim tasarliyorum, ne de ozel bir giyim tarzim var :) Ama ozel gunlerde giydigim ho$ kombinleri paylasabilirim, neden olmasin? :)

    YanıtlaSil
  8. Bu isteğim başkalarını eleştirdiğin için değil sadece senin stilini görmek için..
    O zaman niye o çok zayıf ve sağlıksız mankeni beğendiğini anlayabilirim sanırım :))
    Birde senin fotoğraflara da yorum yapabilecekmiyiz..? :P

    YanıtlaSil
  9. hangi zayif ve sagliksiz mankeni begenmisim? :)

    elbette stilimi paylasirim-ama sen zaten eski blogumdan az cok beni taniyorsundur-o zamanlar fotolarimi ve stilimi paylasiyordum-yani bilmeyen birisi degilsin :) kombin fotolari yayinlamak icin simdilerde sadece dogru zamani bekliyorum..su anda kombin blogu olma havamda degilim ama zamani gelince guzel suprizlerim olacak-hatta cesitli video'lar bile yayinlamayi dusunuyorum. hepsinin zamani gelecek :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim.. Beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
  11. takım süper ama paçaları kıvrık oluşunu beğenmedim.ayakkabıları göstermek için bile olsa bence gereksiz çünkü ayakkabılar zaten zarif ve şık bi şekilde görünürdü.

    YanıtlaSil