{Loreal Glam Shine Diamant Ruj Renkleri}

7/31/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Artik dudak fotografi gormekten biktiniz-biliyorum ama bu aralar farkinda olmadan ruj agirlikli fotograflar uzerine cali$mi$im :) Sabredin-bir kac fotograf daha kaldi, sonra bitiyor :)


Loreal Paris'in en populer ruj serilerinden birisi Glam Shine'dir. Bende severek kullandigim bol piriltili ve enfes kokulu 3 Glam Shine'imi sizler icin goruntuledim. Ortadaki 164 Ruby Carat rengi Turkiye - Loreal Paris'ten hediye geldi. Diger ikisi buradan aldiklarim.

Turkiye'de satilan Glam Shine rujlar ve buradakiler arasindaki tek fark ruj fircalarinin yapisinin biraz daha degisik olmasi. Turkiye'den gelen rujun fircasi kalp seklinde :) Bunun disinda herhangi bir kalite, yogunluk ya da ambalaj farki yok.

Iclerinde {simdilik} en cok kullandigim renk 110 Prima Donna. Renkleri nasil buldunuz? Begendiniz mi?

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bence hepsi güzelmiş.Ve şahsen hiç sıkılmıyorum söz konusu ruj ve tanıtımları olunca:)

    YanıtlaSil
  2. Prima donna çok güzel.Loreal glamshine rujları bende seviyorum.Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. bana da en uygun renk prima donna :)

    YanıtlaSil
  4. amethyst; tesekkur ederim, konu rujlar olunca bende sIkIlmiyorum, hatta bazen biraz abartabiliyorum :)

    ozerella; benimde simdilik favorim prima donna :) tesekkurler...

    fashioncholic girl; evet canim, yaki$ir ;)

    YanıtlaSil
  5. aa diva da çok güzelmişşş :) onu da kullanınız efem :P

    YanıtlaSil