{Püsküllü Sandalet}

7/29/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Jessica Biel - Jennifer Love Hewitt - Jessica Alba

Puskuller bu sezon altin cagini yasiyor!

Puskulerin yukseli$ini ilk once defilelerde gorduk, sonra cantalarda, simdi de sandaletlerde...

Puskullu suet sandalet fikrini sevdim ama puskullu cantalara gozum hala alisamadi...

{people.com}

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu modeller sanki Steve Maiden'da vardı. Gördüğümde çok hoşuma gitmişti ama nedense almadım :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok beğeniyorum bu sandaletleri,yaz için tercihim her zaman düz ayakkabılardır, yazın rahatlık önce gelir:)...Daha alamadım malesef neyse indirimden bakıcaz bişeyler:)

    YanıtlaSil
  3. puskullu cantalari bende sevemedim, kizilderili gibi :)

    puskullu sandaletleride begendigim halde hala bir tane alamadim, halbuki her yerde satiliyor, neyse bu hafta bakiyim bari :)

    mine

    YanıtlaSil
  4. puskul modasini toptan sevmedim desem :( cok gozu yoruyor.

    YanıtlaSil
  5. bende almıştım siyah olandan hatta blogta resim yayınladım çok sevindim seninde yer vermene

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ben nişantaşında biyerde gri süet denedim ama kalıbı felaketti !!! anında çıkardım :P

    YanıtlaSil
  7. salıncakta iki kişi, teşekkürler, harika bir sandalet bu, bayıldım, jennifer love hewitt'e de bayılırım, böyle bir elbise ve sandalet istiyorum!

    YanıtlaSil
  8. Bu sandaletlerden aldım geçenlerde İnci'den.İndirime de girmişti çok uygun fiyatlı oldu:)))

    YanıtlaSil