{Topshop Sonbahar Kış Modası Trendleri}

7/30/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Net-a-porter gibi Topshop'ta 2009 2010 Sonbahar Kis Moda Trend Raporunu yayinladi. Bu trendler icinde sanirim en cok trenckotlarin onumuzdeki sezonda da aramizda olmasina sevindim.... Enjoy!

Image Hosted by ImageShack.us
BAGCIKLI BOT

Image Hosted by ImageShack.us
TEK OMUZLU ELBISE

Image Hosted by ImageShack.us
$EKILLI MINI ETEKLER

Image Hosted by ImageShack.us
PAYETLER

Image Hosted by ImageShack.us
TRENCKOT

Image Hosted by ImageShack.us
HAREM PANTALON

{tfs}

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. önü açık ayakkabılara kışın da devam yani :)

    YanıtlaSil
  2. banyosuyu; aynen oyle-ama benim dolabimda ki$in onu acik ayakkabi olmaz o ayri mesele :)

    YanıtlaSil
  3. Trençkotlar ölmez!! Ölmesinler de zaten, ben yakın gelecekte kolleksiyonlarını yapmayı planlıyorum çünkü.

    YanıtlaSil
  4. Trençkotu çok beğendim. çok asil bir giyim tarzı bence...

    YanıtlaSil