{Bakır rengi göz farı ve göz makyajı }

8/30/2009

leighton-meester-660

Metalik bakir ve kahverengi tonlarini hemen her goz, sac ve ten rengine yakistiriyorum. Bu renkler hem dogal gorunuyor hem de gozlere aydinlik bir goruntu veriyor.

Benim severek kullandigim metalik far tonlarini surayi , burayi ve surayi tiklayarak gorebilirsiniz.

Farkli bir bakir renkli goz makyaji ilhami icin surayi tiklayabilirsiniz. Enjoy!

{people}

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Cok sade ve cok güzel. Tam benlik :)
    Yorum yazmasamda blogunu severek okuyorum.Cok basarilisin.

    YanıtlaSil
  2. ben bakır rengi en çok olsenlara yakıştırıyorum, renkli gözde daha bi güzel duruyo sanki:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    saç rengimi değiştirmek istiyorum ve fikrinizi almak istedim. bir zamanlar doğal sarışındım, sonraları küllü kahveye dönünce uzun süre gölgeli dolaştım. şimdi kahve tonlarına dönmek istiyorum ama burada ki bakır tonuna da bayıldım. beyaz tenliyim ve saçlarım iri kıvırcık, bakır tonu mu daha iyi olur açık bir karamel tonumu bilemedim. sonra tekrar gölgeye dönmek istersem bakırda uyumu yakalayabilr miyim acaba?..
    yardımmm lütfennn

    YanıtlaSil