{Balo elbisesi}

8/26/2009

elbise

Bu guzelligin orada degil giysi dolabimda olmasini isterdim...

{J.Crew via kenziekate.blogspot}

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Fazla uzun bence..Diz altı tercih ederdim bu modem için.

    YanıtlaSil
  2. Resmen çuvalı başından geçirip belindende bağlamış nesine bayılıyorsunuz bu kadar anlayamadım.Pazarlardaki en basit giysi bile bundan çok daha güzeldir

    YanıtlaSil
  3. Evde kıyıda köşede duran kalın perdeyi değerlendirmişler sizlerde iç geçiriyorsunuz pessss doğrusu...

    YanıtlaSil
  4. Ya cep olayına bayıldım hep sinir olurum kokteyllerde,davetlerde,düğünlerde elimi koyacak yer bulamam abiyelere neden cep dikmezler ya:)

    YanıtlaSil
  5. çok beğeniyle siteni her gün takip ediorum..ve bu sene benim balom olacak sitende aradım balo elbiseleri fakat ya ben bulamadm ya da gözüme çarpmadı daha önce..eğer bu konuda elbise modellerini paylaşırsan çooookkk mutlu olurum teşekkürler her gün bizimle bu kadar şeyi paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
  6. cookkk begendim bende :)
    yalnız begenmemiş olan arkadaşlar neden bu kadar sert bi dille bunu ifade etmişler anlayamadım :S zevk meselesi sonuçta..

    bu arada siyah saça uygun güzel bi topuz modeli istiorum bi arkadaşımın nişanı için, hala istediğim gibi bi model bulamadım.. :( arşivinizde model varsa yayınlarsanız sevinirim..
    şimdiden teşekkrler

    YanıtlaSil
  7. tarzım var dedirtçez diye neye bayılcanızı sasırdınız elbise kötü ötesi bence ortacagdaki hizmetçilerin elbiseleri gibi

    YanıtlaSil
  8. bu elbise vezir de eder,rezil de:)

    YanıtlaSil
  9. Elbise güzel ama eteklerindeki katlar sıra sıra değil de düzensiz olsa daha güzel olabilirdi bence. Bu arada adsız yorum bırakan arkadaşı kınıyorum nedir bu kardeşim. Beğenmedi ise giymesin.

    YanıtlaSil
  10. adsiz yorum birakan israrla hincla ofkeyle tepkisini dile getirmek istiyor ama varmak istedigi yeri kestiremedim ben de. ne ise. guzel bir elbise olmus ozellikle cep hos

    YanıtlaSil
  11. Bahse girerim bütün Adsızlar aynı :P
    Elbise benim de çok hoşuma gitti, ama çok az yerin kaldırabileceği oldukça ağır bir havası var.

    YanıtlaSil
  12. Allah'ım cebi bile var bunun müthiş!:)

    YanıtlaSil