{Chanel Noirs Obscurs Fall Winter 2009 2010}

8/27/2009

1

2

3

winter09_chanel002

winter09_chanel003

winter09_chanel005

Chanel Noirs Obscurs koleksiyonu koyu renklerin ve SIYAH'in makyajdaki yukseli$inin habercisi...

{temptalia.com}

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Renkler harika evet ama modelde aacaip bir hatun.Bu güzelliğe böyle muntazam hatlara çamur sürsen yakışır valla:)

    YanıtlaSil
  2. Of of off. Kış makyajında koyu renk hastası olan bendeniz bu koleksiyona bayıldımmm! İyi ki siyah oje almışım geçen hafta ;)

    YanıtlaSil
  3. Durdum durdum sonunda ben de siyah bir oje aldim gecen gun :) daha suremedim ama, hala bana cocukluk gunlerimdeki metalci kizlari hatirlatiyor siyah renk oje...

    YanıtlaSil
  4. 3 resim süper bu mor ojeyi sürsek dövdüler sanırlar :)

    YanıtlaSil
  5. bloğunuzun çok sıkı bir takipçisiyim. hergün muhakkak bakıyorum ve zevkle okuyorum. acil olarak bi konuda yardımınıza ihtiyacım var tabi bu yorumu okuyanlardan fikri olanlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.. strawbwerry den alışveriş yapmak istiyorum. diorun pudrasını alıcam.. daha önce hiç böyle bir siteden alışveriş yapmadım. bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum.şimdidem teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. pek bir gothic olmus bunlar ya.

    YanıtlaSil
  7. bayıldım,çok güzeller.benim gibi renkli giyinmeyi seven için fazla koyular ama yine de çok sevdim

    YanıtlaSil
  8. Süper! Farlara bayıldım:) Makyaja da:)

    YanıtlaSil