{Demet Akalın Plaj Konserinde..}

8/27/2009

Picture 4
Topuz konusunda yorumu size birakiyorum.

Boynundaki havali aksesuari ise cok begendim. Siyah gece elbiseleriyle kullanilabilir. Markasini ogrenemedim ama sanirim kece uzerine parlak ta$lari uhu tabancasiyla yapistirarak yapabiliriz...

{diva}

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Keçe üzerine yaparsak yanarız, pişeriz blog sahibesi :)

    Peris

    YanıtlaSil
  2. uhu değil silikon....

    YanıtlaSil
  3. demet akalının bu kokos ve sarı sac hallerini gordukce Türkiyenin de bir Lady GaGa sı olsa o da Demet Akalın olsa demekten kendimi alamıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. birkaç hafta önce mersin'deydi ve yine kafasında aynı topuz:)
    saçını sıkıca tepeden toplatıp üzerine de o örgü çıçıtları geçirtiveriyor. al sana topuz:)sanırım sıcaklarla başetme yöntemi olarak bunu bulmuş. aslında mantıklı çünkü böyle sıcak yerlerde bir de sahnede sürekli hareket halinde, saç mı dayanır...

    YanıtlaSil
  5. Benim de görünce direk aklıma Lady Gaga geldi :)

    YanıtlaSil
  6. benim başım ağrır valla böyle yaptırsamm, o kafasındaki şey ağır gibi sanki bide sımsıkı toplatmış, sevmedim.

    YanıtlaSil
  7. bu tip topuzlar hoş oluyor. sıkıldım ben dağınık topuzlardan

    YanıtlaSil
  8. Demet akalın da bir lady gagalık durumu var. bence bu topuz da onun ürünü tabii ki onun kadar abartamıyor o başka:)

    YanıtlaSil
  9. Aynen keçe öldürür yalnız saç fena at boku gibi ayol top knotsda bir yere kadar :O

    YanıtlaSil
  10. çok şekersin uhu tabancası.
    bende bayıldım o havalı aksesuara.
    saç berbat.

    YanıtlaSil
  11. bu kıyafetinin altında korkunç birde gümüş booty short var !! lady gagayla yarışırr gerçekten!

    YanıtlaSil
  12. Herkes gibi benim de aklıma hemen Lady Gaga geldi nedense. Ay bu ne ayol?!

    YanıtlaSil
  13. aksesuar da saç da berbat...

    YanıtlaSil
  14. niye bu blogda demet akalına torpil geçiliyo ki?

    YanıtlaSil