{DKNY Fall Winter 2009 2010}

8/28/2009

dkny_2

dkny_1

DKNY'un yeni sezon koleksiyonu sonbahar ve ki$ aylarina cok yaki$tirdigim enfes renklerden olusuyor. Zebra, leopar ve ekose desenleri kivaminda kullanilmis. Bunlar disinda genel olarak desenler geri planda. Reklam goruntulerini cok begendim. Bazilari bu goruntulerin sIkIcI oldugunu dusunsede bence klasik bir calisma olmus. Pek cok detayi ve tasarimi ayni kare icinde gorebilmek guzel.

{tfs}

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Leoparlarin bol bol kullanilmasi beni nasil mutlu ediyor anlatamam. Yillardir leoparin populer olacagi bu seneyi bekliyordum desem yeridir :))

    YanıtlaSil
  2. desenlerin bastıra bastıra diil de ölçülü kullanılması çok isabet olmuş, ben de çok beğendim, gerçekten klasik bir estetik yakalanmış, ne bulduysan sokuştur olmamış, gerçektem tasarım ürünleri çıkmış ortaya, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. thank you bence çok iyi çeşit.

    YanıtlaSil
  4. sedyy alakasiz bir yorum yapmak ister:
    bu kepce mankenlerden biktim artikk

    YanıtlaSil