{Eksik olan tek şey şapkası}

8/28/2009

500x_angelina082809

Supurgesi oldugunu biliyordum ama bir gun onunla poz verecegini dusunmemistim. Ilginc ve ironik bir goruntu olmus. Cesaretin icin tebrikler Angelina! Simdi eksik olan tek $ey $apkan...

{jezebel}

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. oy oy oy.. kavgada söylenmez!
    ama ben,
    yorumuna bayıldım :))

    YanıtlaSil
  2. Ve birkaç da kilosu eksik, onları alsa tam süper olacak :))

    YanıtlaSil
  3. Angelina'dan hic hoslanmadiginiz belli, ama hayat hikayesini izlerseniz dunya uzerinde zor durumda olan insanlari en cok onemseyen, yardim amaciyla yuksek meblaglar odemekten cekinmeyen ve adini yardima ihtiyaci olanlara dikkat cekmek icin kullanmayi tercih eden az sayida yildizdan biri oldugunu goreceksiniz. Ayrica B.P uzerinde de benzer, olumlu bir etki yaratti. Cift olarak bazilarina itici gorunseler de daha fazla iyilik yapmak konusunda birbirlerini son derece olumlu etkilediklerini de kabul etmek gerek. Bu nedenlerle her ikisinin de basina yansiyan hallerine pek inanmiyor, cok iyi insanlar olduklarini dusunuyorum. Siz ne dersiniz? Sirf Jen'in hatiri icin Angelina'yi cadiya benzetiyor olmayasiniz:)

    Selamlar,
    Dilek

    YanıtlaSil
  4. Yazık ya niye öyle diyosun, nesini gördün ki (:

    YanıtlaSil
  5. Garip marip ama seviyorum ben o kadını yaaa :D

    YanıtlaSil
  6. ben cadı olmasını tercih ederim 40 yaşında hala bi ilişki sürdüremeyen yıllardır filmlerde hep vasat rollerde oynayan ve vasat oyunculuk sergileyen tüm yaşamı boyunca başarısı friends dizisinden ibaret olarak birisi olmasındansa :))

    YanıtlaSil
  7. angelinaya karşı cok nötrüm.ama olumsuzda olabiliyorum bazen:)
    nedeni ne jen nede başka bisey,bir itici geliyor.
    ona ramen yaptıgı iyilikler konusunda onu cok taktir ediyorum yardım etmek dünyadaki en önemli seydir benım için ve güzel evet kabul ediyorum:)ama içim almıyor yok bir gariplik var bana hos gelmeyen,nedensiz bir iticilik:)

    YanıtlaSil
  8. bugünlerde angelinanın üstüne fazla gidiyosun:P aramızda kalsın ben de pek sevmem kendilerini,çocuklara yaptığı yardımlar hatrına ses çıkarmıyorum:)

    YanıtlaSil
  9. Bu cümleler baya bi ağır kaçmış bence.. Ne nice cadılar gördüm ben ellerinde süpürgesi yoktu:)) Angelina tam bir anne, duygusuyla merhametiyle ve güzelliğiyle beni son derece etkileyen nadir kadınlardandır.

    YanıtlaSil