{Elbise o kadar dar ki...}

8/28/2009

Picture 2

Victoria Beckham bana cok malzeme veriyor.

Bu seferde kendi tasarimi olan elbiseyle merdivenleri cikarken adim atmakta zorlanirken goruntulenmis. Igne topuklu ayakkabi faktorunude unutmamak lazim... Simdiye kadar kameralar onunde hic du$medigi icin kendisini takdir ediyorum!

{ok}

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Space Girls'ten sonra nasıl değişti bu hatun ve nasıl bir anda moda ikonu haline geldi inanılmaz bir değişim ve kesinlikle stil sahibi bir kişilik kendileri.

    YanıtlaSil
  2. Victoria ic ses: hayir dusmicem, hayir hayir dusmicem, hadi bAsaricaksin, son basamak!! ohh..

    YanıtlaSil
  3. Merdiven bile çıkamayıp, o elbiseyi nasıl giyersin ki!! Gerçi zevktir, karışılmaz ama...

    YanıtlaSil
  4. Takdir ediyorum, "madem seviyosun bari bi becerebilsen" de dedirtebilirdi (:

    YanıtlaSil
  5. Yürüyüşünden ziyade inceliğine inanamıyorum. Nasıl bir zayıflıktır yahu?? Kürdan ne bileyim etsiz çöp şiş gibi :))

    YanıtlaSil
  6. Bu hanımı çok ilginç buluyorum ama onu kendine örnek alanlar daha da ilginç. Komik denecek kadar kasıyor kendini. Doğallıktan çok uzak sanki bir fotoğraf karesinde yaşıyor. Angelina jolieyi bu yüzden begeniyorum. Çok doğal ve kendi kurallarını koyuyor.

    YanıtlaSil
  7. çok komik görünüyo bence. özellikle o ayaklarını çirkin sekle sokan yüksek topuklu ayakkabıları neden giyiyo hala anlayamıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir elbise modeli.Kısa bir süre önce bu modelin pontolonunu gördüm.Ütü izinde fermuar vardı.Ama bu inceli bu elbise hoş durmamış.Türk bayanlarına daha çok yakışır.

    YanıtlaSil