{Hilary Duff Giyim Tarzı}

8/27/2009

hilary_duff
hilary_duff_3
hilary_duff_2

Onceki yazilarimdan birine yorum birakan Ece benden Hilary Duff''in giyim tarziyla ilgili gorseller yayinlamami rica etmisti. Bulabildigim goruntulere bakarsak Hilary Duff'in siyah taytlarini ve fularlarini ne cok sevdigini anlayabiliriz. Ayakkabi secimleri cok ho$. Ozel davetlerde ise tercihi sadelikten yana. Siz Hilary Duff'un giyim tarzini nasil buldunuz?

{celebutopia, justjared}

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. giydikleri içinde asla giymem dediğim hiçbir parça yok. Beğendim ;)
    Taytları ve şalları,fularları bende çok seviyorum

    YanıtlaSil
  2. banucum ben bu kıza bayılıyorum saçları gözleri yüzü çok güzel ama bu kzın vucudu bir garip kolları vucuduna göre çok yapılı aynı vucut çalışmış gibi
    ama giyim tarzı günlük olanlar çok güzel özellikler şallar takılar ve ayakkabılar

    YanıtlaSil
  3. Neden bilmiyorum ama ben bu kızı çok seviyorum. Kliplerinde çok şatafatlı giyimi seçse de, bende dikkat ettim, normalde hep sadelikten yana ve en çok tercih ettiği kombin siyah tayt ve t-shirt.Tabi kışın birde ayağından çıkartmadığı ugg botları var. Bizim şıkır şıkır giyinen sosyetikleri bişiler kapsın diye Hillary'nin yanına göndermek mi lazım nedir:)

    YanıtlaSil
  4. ben de çok beğeniyorum bu kızı çok güzel giyiniyor, bir de misha barton'un elbiselerine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. çook teşekkür ederim.takip ettiğim bloglarda ünlülerin giyim tarzına yer veriliyor fakat genelde bizim heryerde bulabileceğimiz,giyebileceğimiz şekilde değil.fakat hilary'nin giyim tarzı bizimkine benziyor;spor ve şık.
    ve bunuda senden istememin nedeni senin hazırladığın postları ve bloğunu seviyor olmam.beni kırmadığın için sağol. ;)
    ece

    YanıtlaSil
  6. giyim tarzina bayildim saade ve rahat...
    paylasimin icin tesekkurler...

    senden bir ricam olacak...
    benim cok sevdigim rimelim var birazda pahaliya almistim dolayisiyla atmaya pek kiyamiyorum fakat ici biraz kurudu
    aklima ilk sen geldin
    belki bilirsin ?kurumus rimellere bir cozum varmi:)
    simdiden tesekkurler...
    Nurcan...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  7. Tarzını çok hoş bulsam da, bana göre, boynu kısa ve kalın olduğundan giydiği straplezler ya da boynu fazla açık kıyafetler onda kötü duruyor.

    YanıtlaSil
  8. simdi merak edip baktm da bu kizin boyu 155 cm imis!benden de kisa yani:))kisa boylu ve sifir beden olmayan birilerini gormek cok hos dogrusu:)

    YanıtlaSil
  9. Gri ve siyah tek omuzluya bayıldım..

    YanıtlaSil
  10. bence guzel dogru duzgun seyler giymis abuk subuk degil giydikleri.

    YanıtlaSil
  11. nurcan; kurumus rimeli agzi sikica kapali sekilde kaynar suda bekletmek gibi bir yontem var ama ben yine de saglik acisindan kuruyan rimelin atilmasindan yanayim.

    YanıtlaSil
  12. napim...bende atim bari ozaman:(
    cvbin icin tesekkurler...
    Nurcan.

    YanıtlaSil
  13. ben çok seviyorum bu kızı // bi ara hırs yapıp tüm filmlerini szlemiştim :D:D:D şimdi de greta'yı bekliyorum ...

    YanıtlaSil
  14. Tarzını gayet hoş güzel buldum. Yaşına göre ve yerine göre iyi seçimler yapmış şu ana kadar beğendim.

    YanıtlaSil
  15. Nurcan, ben fırçasını çok sevdiğim rimelleri kuruyunca atmıyorum, yeni ucuz bir rimel alıp önce onu sürüp sonra iyi olan kuru rimelin fırçasıyla üzerinden geçiyorum.. Daha bile iyi oluyor. Daha hijyenik olsun diye eski rimelin fırçası yıkanarak da kullanılabilir..

    YanıtlaSil
  16. COKKKKKKKKKKKK SUPER PUPER DUPER AMA YINEDE AVRILE YETIWE BILMEZ AVRIL HEP ONDE BEN EN ONDE 1 AVRIL FANIYAM MY HEART AVRIL 2 CI YERDE HILARYNIN AMA NEDENSE ONLAR IKISI HALA KUS VE YILDIZLARI BARIWMIYO AMA HILARYNINDE TARZI SUPER COK GUZEL IKISINIDE COOOOOOOK AMA COKKKKKKKKKKKKKK SEVIYTORUM TWK HABER ICIN

    YanıtlaSil