{Jessica Biel stili}

8/30/2009

jessica_biel

Unlulerin fotr sapka takintisi aldi ba$ini gidiyor. Artik her giydikleri kiyafete fotr sapkayi yaki$tirir oldular. Asik suratli guzel Jessica Biel'de bu akima ayak uyduranlardan... O el cantasinin sevimliligi nedir oyle? Cok $eker!!

{celeb-gossip}

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. el çantası sevimli sevimli olmasına da o elbiseye yakışmış mı hiç.
    o fötr şapka olayına zaten hiç alışabilmiş değilim, hadi olsa olsa sportif kıyafetlerle kullanılabilinir diye düşünüyorum.
    güzel kıyafetler fakat başarısız bi kombin on üzerinden -1 veriyorum.

    YanıtlaSil
  2. Allahım bu ne çirkin bir kadın böyle tepecik çingenelerinden hiç bir farkı yok kılık kıyafet dışında

    YanıtlaSil
  3. dudakları bir tuhaf geldi bana

    YanıtlaSil
  4. dudaklarına ne olmuşşş

    YanıtlaSil
  5. Bu kızı pek beğenirim ama dudaklarına bişey mi yaptırmış. Bir tuhaflık var sanki...

    Blogunu beğenerek takip ediyorum:))

    YanıtlaSil
  6. delilah; bende jessica biel'in fotr sapkayi herseyle kombinleme hastaligina taktim. fotr sapka oyle ahim sahim bir sey degil ki, alti ustu bir sapka, herseyle kullanmanin anlami nedir yani dimi? :)

    syhn-black; biraz somurtunca oyle cikmis sanirim, yoksa bu hatunun dudaklari normalde de boyle $i$ik duruyor ama parlaticiyla filan dengeliyor.

    kelebek nehir; takibin icin cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Ben fotografta farkli bir yere takildim :)bacaklari ne kdr puruzsuz gorunuyor.Nasil bir bakim yapiyor acaba?bilen varsa (mesela blog sahibesi:))lutfen beni aydinlatabilir mi?
    Tuby

    YanıtlaSil