{Judith Leiber abiye çanta modelleri

8/31/2009

judith

Judith Leiber efsanesini bazilariniz duymu$tur. Duymadiysaniz bile eger Sex and the City filmini izlediyseniz bu efsaneyle farkinda olmadan tani$mi$siniz demektir. {Charlotte'un kizinin Carrie'nin dugun toreninde kullandigi cupcake cantasi size bir seyler hatirlatiyor mu?}

Dun gece Sex and the City filmini tekrar {belkide 10.kez} izlerken o cantayi gorunce mutlaka Judith Leiber'den bahsetmeliyim dedim. Umarim bu guzellikleri sizde en az benim kadar begenirsiniz. Fiyatlarini sormayin lutfen :) Bakarak keyfini cikarmak bedava!

{judithleiber.com}

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Aslında bu çantaların hepsi benim olmalıydıki,bir daha hiçbir özel gecede çanta sıkıntısı yaşamasaydım.

    YanıtlaSil
  2. hakikaten her bayana lazim bu cantalar...

    YanıtlaSil
  3. ama çoook pahalılar :( ben bayılmıştım SATC:The Movie de charlotte'un kızının çantasına.ama en basiti bile 2000 dolar bunların..
    MissBrunette

    YanıtlaSil
  4. Yaaaa ama su elmalı olanı coook ıstıyorum hep onu takmak ıstıyorum napsam acaba yaa:(

    YanıtlaSil