{Kate Moss 2009 2010 Sonbahar Kış Topshop koleksiyonu}

8/27/2009

topshop

Kate Moss'un Topshop icin hazirladigi sonbahar-kis koleksiyonu bol payetli ve benzerlerini baska markalarda gordugumuz parcalardan olusuyor. Iste bu yuzden koleksiyonda en dikkatimi ceken parca suet pantalon-etek oldu. Hafizami yokluyorum ama sonbahar-kis koleksiyonunda pantalon-etek kullanan baska bir marka hatirlayamiyorum.

Yoksa bu pantalon-eteklerin geri donu$unun habercisi mi?

{dailymail}

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Gri uzun abiye elbise muazzam bişey olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Kalpli tuniği çok beğendim:) Pantolan etekler geri dönüyor galiba. Sokakta da rastladım birkaç kere. Ben ilkokuldayken giyiyordum:))))

    YanıtlaSil
  3. Maxmara- nefis lacivert renk bir pantolon etegi var bu sezon,son gunlerde uzerimden cikaramiyorum...

    YanıtlaSil
  4. bu kadın işi biliyooo:)

    YanıtlaSil
  5. Süveter elbiseye ve kazağa bayıldım. Kate Moss süper bir iş çıkarmış.

    YanıtlaSil