{Kışlık örgü modelleri}

8/26/2009

Picture 2.png

Picture 3.png

Picture 4.png

Picture 5.png

Picture 6.png

Picture 7.png

Yasadigim $ehre bu sene yaz gelmedi. Hala yagmur yagiyor. Hala hava serin. Bende yuzumu ki$'a ve ki$liklara dondum. Ilhamim bol olsun!

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ayy cok güzeller bayıldım desem yeridir ::))

    YanıtlaSil
  2. Ben de Rusya'da yasiyorum su anda isim dolayisiyla.Buraya da yaz cok az ugradi.Su anda sonbahari yasiyoruz.O yuzden kisliklar bana da iyi geldi.Hatta sonbahar kiyafetlerine biraz daha agirlik verseniz cok hos olacak.Yagmur botlari..vs..

    YanıtlaSil
  3. harika bunların hepsi.çok güzel fikirler oluştu kafamda kışa dair..artık mevsimin geçmesini istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  4. Uzun geniş bi atkıya büyük papyon formu vermek süper,aslında hepsini sevdim:)Kış gelsin artık...

    YanıtlaSil
  5. yaaaa ben kışlık şeyler görmek istemiyorum daha.
    yaz hiç bitmemeli.ramazan ve oruçlu olduğum için yazı kapatma tatailine çıkamadım.ama hiç kapanmasın yaz istiyorum.hep yazın yaşandığı bir yerde yaşamak istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. haaa bu arada modeller süper bana ilham geldi.

    YanıtlaSil
  7. En üstteki krem uzun kazağı geçen kış Katie Holmes'un üzerinde görmüştüm, gerçekten çok hoş seçimler :)

    YanıtlaSil
  8. ayy bi de yumuşacıktır bunlar şimdi:)) off

    YanıtlaSil