{Louis Vuitton marka bilezik ve yüzükler}

8/31/2009

CD01_040_065-2

Leomonogram


Gordugum andan beri bu guzellikleri dusunuyorum...

Lemonogram bilezik ve yuzukler...

Pek $irinler...

{ilvoelv.com}

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kupe ve bilezik tarzim degil ama esarp cok hos!fular olarak kullanilabilir;)
    Tuby

    YanıtlaSil
  2. bu tarz bileklikleri ve yüzükleri çok seviyorum ama kalın bileklerim var ve takabilecegim bilekli bulamıyorum.özellikle yüzükler mankenin incecik parmaklarında çok güzel durmuş. gercekden çok güzeller

    YanıtlaSil
  3. ya şimdi ben hangi birini seveyim bunların ahhh ahhh, eşarp süper bilezikler daha süper çantalar aşikar zaten hele o çanta aksesuarları, ben şimdi nideyim ya :)))))))))))

    YanıtlaSil
  4. Benim gözümde o sevimli pembe cüzdanda kaldı Banu yaaa :(

    YanıtlaSil
  5. Harikalar!! Fiyatları nasıl acaba?

    YanıtlaSil
  6. of ya süper güzel bunlar:((

    YanıtlaSil
  7. Offf şimdi ben de gördüm ve artık bende düşünüyorum. Çokk güzeller...

    YanıtlaSil
  8. ben de yüzüklere ve eşarba bayıldımmm!

    YanıtlaSil
  9. Yuzuk ve bileklikler haric guzeller =)

    YanıtlaSil