{Miley Cyrus & Max Azria Clothing Line for Wal-Mart}

8/31/2009

miley_cyrus

Gectigimiz gunlerde Max Azria ve Miley Cyrus'un Wal-Mart icin bir koleksiyon hazirladigindan bahsetmis ve kiyafetlerin goruntulerini sizlerle paylasmistim. Nihayet Miley Cyrus'un modellik yaptigi goruntulerde ortaya cikti. Tasarimlari Wal-Mart'in web sitesinden daha yakindan inceleyebilirsiniz. Fiyatlar $6-$20 arasinda degisiyor.

{celebutopia}

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. mıley twitterında bacaklarının bu sekılde olmadıgını, photoshoplu oldugunu yazdı dun aksam:)

    YanıtlaSil
  2. Bu kizi sevmiyoruuum!16 yasinda bu halde ise 30unda 40inda ne yapacak cok merak ediyorum?yazik..

    YanıtlaSil
  3. Kıyafetler hoşmuş gerçekten ama bu kızın bacakları bu kadar uzun muydu yaa ??

    YanıtlaSil
  4. ahh şaka mı? çok güzel bu kıyafetler!üstelik inanılmaz ucuzlarmış :(

    YanıtlaSil
  5. bu kızı inanılmaz itici buluyorum.bi alıp veremediğimde yok ama:)

    YanıtlaSil
  6. çok şımarık bi kız oldum olası sevmem zaten kıyafetlere gelince ben beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. sevmem nedense bu kızı ama kıyafetler harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. kıyafetler süperr ve çok ucuzlar saol tatlı cadı mileyy!!

    YanıtlaSil