{Renkli Aksesuarlar}

8/28/2009

cc

Burasi tipki bir $ekerci dukkani gibi... Hepsi cok tatli...

Ilhaminiz bol olsun...

{via creaturecomforts.typepad}

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Mavi renkli taç favorim! Rujun rengi de şahane..

    YanıtlaSil
  2. Anam korktum ha! Yemin ederim az evvel gezdim hatta pantalon askısından yapılır diye düşündüm sen yazınca korktum ha :))

    YanıtlaSil
  3. çok hoş görünüyorlar.üstelik her şekilde ve her renk kıyafetle kombinlenebilicek ciciler bunlar:)laçin'in güllerine benziyo kemerdeki güller:)teşekkürler paylaşımın için

    YanıtlaSil
  4. HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL...SARI TAÇ FAVORİ...

    YanıtlaSil
  5. Ayy aksesuarlara bayıldığım artık malum..Hepsi süperler...

    YanıtlaSil
  6. Çook tatlılar, kolay yapılabilir gözüküyorlar teşekkürler post için ben birşeyler deneyeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil