{Sandra Bullock : All About Steve}

8/27/2009

s_b

Sandra Bullock kirmizi halidaki zarif elbise secimleriyle bilinir. Iste bu yuzden yeni filmi "All About Steve"in galasi icin tercih ettigi matador kiyafetini andiran elbisesiyle bende buyuk hayal kirikligi yaratti...

{celebutopia}

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Gerçekten çok zevksiz bir seçim ama ben bu hatuna her şekilde hayranım.

    YanıtlaSil
  2. Elbise gerçekten kötü. Ama bence saç-makyaj daha büyük hayal kırıklığı. Çok özensiz!

    YanıtlaSil
  3. Elbise kötü de benim en beğenmediğim unsur ayaktaki bootie'ler oldu. O ne uyumsuzluk öyle!

    YanıtlaSil
  4. evet çok özensiz ama bu kadını o kadar çok seviyorum ki görmezden gelebilirim:)
    teklif filminde süperdi giydikleri tavırları oyunculuğu ve vucudu izlemediyseniz tavsiye ederim ben çok keyif almıştım

    YanıtlaSil
  5. Elbise kötü, saç ve ayakkabı ise felaket.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten büyük hayalkırıklığı olmuş başta aşağıya kötü hemde çok kötü bir seçim.

    YanıtlaSil