{Sibel Can makyajı}

8/31/2009

sibel_can_1
sibel_can_2

Sibel Can ya$ina {39} gore oldukca genc gosteriyor. Du$unuyorumda klip ve sahne makyajini biraz daha hafifletse cok daha genc gorunebilir.

Peki siz Sibel Can'in "Benim Adim Ask" klibi icin tercih ettigi makyajini ve goruntusunu nasil buldunuz?

{gazeteport}

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Cok abartili. Biraz daha sade daha hos olabilirdi.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten agır. Konsere çıkar gibi aynı... Sadece bir rimel ve parlatıcı bir ruj sürse bence inanılmaz hoş durur...

    YanıtlaSil
  3. makyaj cok guzel..ama cildiyle oynanmis olmali resimlerde cunku tv deki bazi programlarda yakin cekimlerde cildi oldukca bozuk..39 yasina gore kesinlikle cok genc gorunuyor..

    YanıtlaSil
  4. Bence de daha az makyaj yapabilir ve makyaj tarzı hep aynı hep gözlerini vurguluyor ya masmavi yapar ya da yemyeşil.Ruju da taşıra taşıra sürmüşler hehehhe =))

    YanıtlaSil
  5. bu kadını hıcbır zamn sevmedım ve sanırım sevemıcem de :S begenmedım...

    YanıtlaSil
  6. Ben Sibel Can'ın 39 yaşında olduğunu şimdi öğrendim. Hep daha yaşlı gibi düşünürdüm...

    Makyajı da tam Sibel Can makyajı olmuş zaten... Ben makyajından çok saçını beğenmedim aslına bakarsanız...

    YanıtlaSil
  7. Mavi göze siyah makyajı çok yakıştırıyorum...Ama yurdum kızlarındaki gibi akmış siyah makyaj değil...Donuk ilk sürüldüğü andaki gibi tam bir çerçeve haliden olan makyaj.
    Renkli göze renkli makyajı bende kullanıyorum zaman zaman,eğlenceli oluyor.
    Ama siyah favorim..:)

    YanıtlaSil
  8. ben beğenmem bu kadın....sesi hariç...

    YanıtlaSil
  9. ruju sürme şeklini sevmiyorum,dudakları ince olduğu için daima dışına taşırarak sürüyorlar. onun dışında sibel can'ın göz makyajını daima beğenmişimdir.bence çok güzel

    YanıtlaSil
  10. Bence de çok fazla ve ağır makyaj yapıyor, biraz hafifletse daha doğal ve küçük görünebilir. Ama Sibel Can'ın yüzünün genç durmasının bence en önemli nedeni kilolu olması. Doğal botoks yani:)

    YanıtlaSil
  11. sibel canın bu makyajı bana sonbaharı hatrlattı..zaten sözlerde hüzünlü yeternce..bence uyumlu olmuş..

    YanıtlaSil
  12. göz makyajı güzel bence, ama dudaklarının dışına da kalem çekmiş sanırım, ruj taşmış gibi duruyor. dudağı kalınlaştırmak için kalem çekilmesini sevmiyorum hiç.

    YanıtlaSil
  13. Bu makyajı gayet hoş bence, sahne makyajları düşünüldüğünde:))

    YanıtlaSil
  14. bence ağır bir makyaj dedil.
    yeşil kalem ve takma kirpik var sadece gözlerde.ruj ve allık.
    tabiki alt bazı kat kattır.ama bence sibel can'ın en sade makyajı bu.
    kendisini kulisinde görmüş biri olarak çok ama çok güzel bir kadın.
    ve suratı inanılmaz makyaj taşıyor.
    kendisini çok sevmem ama ben.

    YanıtlaSil
  15. ağır kaçmış makyajı bana göre ama yakışmış mı dersem ona yakışmış.

    YanıtlaSil
  16. Ben Sibel Can'ın ruj renklerini hiç beğenmiyorum. Garip renkler kullanıyor, taupe gibi griye dönük kahveler vs... Şeftali tonları gibi daha doğal tonlar hem daha çok yakışır, hem de makyajını daha hafif ve doğal gösterir bence...

    YanıtlaSil