{Tatlı çeşitleri}

8/30/2009

tatlilarim_1

Bugun uc enfes tatlinin tadina baktim.

1. fotograf; Makaron
2. fotograf; Pamuk $ekeri
3. fotograf; Bademli, bogurtlenli turta

Iclerinde bir tek pamuk $ekerinin tadina doymadim...doyamadim...

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. biyolojik saat cocuk diyor galiba:)))

    YanıtlaSil
  2. Ben de doyamazdım, ben de :))
    maaşallah!

    YanıtlaSil
  3. Ayyy ağzım sulandı amaaa :)) Makarona bayılırım! Olsa da yesem.. Düşündüm de iyi ki yok, kilo vereyim öyle yerim :))

    YanıtlaSil
  4. O pamuk şeker hakkaten tam yenmelikmiş :D

    YanıtlaSil
  5. makaron nasıl birşeydir öyle:)

    YanıtlaSil
  6. macaron fena halde bagımlılık yapıyor. gullu olanı favorim!
    bu arada afiyet olsun :)))

    YanıtlaSil
  7. Pamuk şekerini yerim de doyamam ben.

    YanıtlaSil
  8. adsiz; galiba :)

    nazo; cok tatlidir benim pamuk sekerim :)

    marjo; :) cok tatlisin. kilo vermeyi bekleme bence, bir ufak makarondan bir sey olmaz ;)

    chen; oyledir ablasi, hele sosis bacaklari tam isirmaliktir :)

    syhn; enfes bir seydir :)

    hello kitty; tesekkur ederim canim, afiyet $eker oldu hemde :)

    abuk kraker; doyulmuyor, melek gibi kokuyor, insan hep daha fazlasini istiyor :)

    YanıtlaSil