{Victoria Beckham dresses Fall 2009 ad campaign}

8/31/2009


Victoria-Beckham-Swing-Ad

Sevgili Victoria benim icin "salincak" temali bir reklam filmi cekmis. Ne gerek vardi degil mi?

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ay bu kadina alisamadim ben Banu hanim! Gozlerim bi alissaydi, gerisi kolaydi ama, onlar bile...

    YanıtlaSil
  2. iyi hoş da bu kadının baston yutmuş gibi duruşundan ve "ifadesiz" yüz ifadesinden hiç hoşlanmıyorum...

    YanıtlaSil
  3. Ay çok tatlısın sen ya :) Bu arada Google'a salıncak yazınca ilk senin blogunun adının geldiğini biliyor muydun?

    YanıtlaSil
  4. Öyle ifadesiz bakışlara sahip bir kadın ki her nekadar marka olsa da çok itici geliyor bana!!

    YanıtlaSil
  5. robocop diye bir şey vardı bence victorıa bu robocopun dişi versiyonu olmalıydı.salıncak ona göre fazlasıyla luzumsuz olmuş!

    YanıtlaSil
  6. o salıncakta ben olmalıydım. en azından salıncağın hakkını verip kocaman gülücüklerle sallanırdım.:)

    YanıtlaSil
  7. o kadar donukki,gözünde gözlük olmasına rağmen,uzaktan durun benden diye bağıran bir enerjisi var.

    YanıtlaSil
  8. güzelim salıncağa binmiş suratı hala beş karış:) bari temaya ayak uydur be kadın!:)

    YanıtlaSil
  9. yok yok bu gülümsemekten bir haber insanı yakınında olsak gıdıklamak isterdim bir kere de gül hadi gülemedin bir tebessüm et.. emanet durmuş salıncakta..

    YanıtlaSil