{Vintage Mağazası}

8/30/2009

vintage_1

vintage_4

vintage_2

vintage_3

DSC03711

Gectigimiz haftalarda yakinlardaki bir vintage magazasindan Dior marka bir fular aldim. Hala kutusundaydi, hic kullanilmamisti ve fiyati cok uygundu. Belki yine benzer birseyler bulabilirim umuduyla ayni yere tekrar gittim. Bu sefer elim bo$ dondum. Sanirim ak$am saatlerinde gittigim icin guzel parcalarin hepsi satilmisti. Bende izin alip sizler icin magazanin fotograflarini cektim. Vintage severlere hediyemdir... Enjoy!

{Aslinda vintage'la aram pek iyi degil. Ikinci el kiyafet ya da ayakkabi kullanma fikrine hala alisamadim desem daha dogru olur. Sadece NY'tan aldigim ve gozum gibi baktigim pek kiymetli vintage cantam var. Fular ikinci oldu. Simdi ucuncu vintage parcayi ariyorum...}

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. benim vintage anlayisim,annemin ve babanemin gardrobu:))bende baska birinin giydigi seyi giyme fikrine hic alisamadm hatta giyemem herhalde.ama annen babanen olunca is degisiyor.Annem de sagolsun gencliginde cok sik giyinirdi ve neredeyse hepsini saklamis.su anda harika portfoy cantalarim var :)))
    tuby

    YanıtlaSil
  2. Kimin olduğunu bile bilmediğim bir eşyayı kullanmaktan ben de rahatsız olurum ama çanta, fular, gözlük ve takıya da hayır demem; hatta hoşuma bile gider :)

    YanıtlaSil
  3. Değil ikinci el başkasına ait hiç bir ürünü giymem kullanmam kullanamam isterse çok pahalı ve değerli olması benim için fark etmez.Kimler giydi iyilermiydi nasıl birileriydi içimin almadığı birşey ıyyyyyyyyk düşüncesi bile kötü....

    YanıtlaSil
  4. mağazaların adresleri hakkında bilgi verirmisin :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şanslı olduğunu sana bir kez daha hatırlatmak istiyorum :) Keşke Türkiye'de de böyle mağazalar olsa...

    YanıtlaSil
  6. vintage clutch canta arıyorum. var mıydı? :))

    YanıtlaSil
  7. tuby; en guzeli senin yontemin aslinda...annemden bana gecen bazi seyler var ama maalesef cogunu Turkiye'de birakmak zorunda kaldim :(

    nazo; cok haklisin canim, ayakkabi ve kiyafet olmadigi surece guzelce silip-temizleyip kullanabilirim.

    adsiz; sukurler olsun ki yokluk gormedigimiz icin boyle dusunebiliriz ama eger ben yoklukta buyumu$ olsaydik buyuk ihtimalle ikinci el uygun fiyatli kiyafetlere bu kadar on yargili yaklasmazdik :(

    black; bu magaza Amerika'da kucuk bir kasabada. alisveris yapabilecegin internet siteleri filanda yok.

    alisveris cini; keske olsa...umarim zamanla populer olmaya baslar.

    hello kitty; sanirim yoktu canim. Daha cok omuza takilan uzun sapli cantalar vardi.

    YanıtlaSil
  8. Bende uzaklarda yasiyorum isim dolayisiyla:( seninle ayni durumdayiz yani.insanin 20 kg bagaj hakki olunca herseyi yaninda olamiyor maalesef :(
    Tuby

    YanıtlaSil
  9. 1 ay içinde new yorka gidiyorum..sanırım böyle dükkanları keşfedebilirim geze geze :=)

    YanıtlaSil