{Düğün elbisesi modeli...}

9/25/2009

12

Sevgili Secil'in bana bir sorusu var. Sizlerle paylasmak icin kendisinden izin aldim. Secil cok yakin bir arkadasinin dugununde giymek icin elbise ariyor. Marka, model ve stil {aksesuar+sac modeli vb} onerilerinizi yorum kisminda paylasarak Secil'e yardimci olmak ister misiniz?

{....3 ay sonra çok yakin dostumun dügünü var ve sagdici ben olacagim. Hangi akilla bilinmez K.'de bir elbise diktirdim :( ama çok fena oldu, onu hayatta giyemem....ve su gunlerde yana yakila elbise ariyorum.. bu konuyla ilgili bir kaç bilgi verebilirmisiniz? Simdiden çok tesekkur ederim. Seçil.}

{josevillablog.com}

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Beyaz giyilmemesi gerektigine inaniyorum. Gelin bir tek beyazlar icinde olmalli..Gelinler bir sey soylemesede beyaz giyinleri pek sevmezler. birde dugunlere kokteyl elbisesi ile veya daywear bir elbiseyle gidilmemeli; yani kisa diz ustunde veya cok cicekli- bocekli bir elbise olmamli(tabi kir dugunleri haric) Bunlar benim goruslerim

    YanıtlaSil
  2. Bence seçimin uzun bir elbiseden yana olmalı, sağdıc olacağın için.
    Renk olarak da beyaz ve krem dışında uçuk renkler mesela yavruağzı, uçuk pembe, uçuk yeşil gibi bir renk tercih edebilirsin. Yaz bronzluğunu koruyabildiysen bu renkler yanık tende harika duracaktır.

    Saç konusunda mümkün olduğunca sade bir model tercih edilmeli ki gelin geri planda kalmasın. Unutmayalım ki gecenin yıldızı 'gelin' olmalı. Uzun helenistik tarzda bir elbiseyi örgüyle detaylandırılmış topuz ya saç aksesuarlarıyla renklendirilmiş hafif dalgalı ya da düz fönlü saçlar tamamlayabilir.

    Marka ve mağaza olarak A46 ve Vakkorama'yı öncelikli olarak öneririm, hoş alternatifler fazlasıyla mevcut oluyor. Uygun fiyatlı alternatifler içinse Zara, Fashion New, İpekyol, Roman gibi mağazaları öneririm.
    Daha uygun fiyatlı gece elbiseleri için Mango Outlete göz atabilirsin ancak pişti olma durumun yüksek olacaktır ;) Sağdıc olarak bunu istemezsin sanırım ;)

    YanıtlaSil
  3. evet beyaz boyle bir gunde kesinlikle geline ait bir renk. ama gecen gun bir elbise gordum calvin klein, nasil guzel, pastel desem degil, acik sari desem degil ucuk sari desem degil oyle bir sari yani hattta tullu falan. yani ille de acik renk giymek istersen boyle ucuk pastel tonlarda bir renk secebilirsin. zaten bence iki secenek var yari pastel tonlar ya da canli tonlar.

    elbise eger dugun olacaksa uzun olmali, kokteyl olacaksa daha kisa veya bileklerde olabilir.

    sac konusunda bence gelin basini bastirmayacak sekilde elbiseye uygun renkte ciceklerle suslu topuz modelleri yada incili zarif tokalarla tutturulmus daginik taranmis saclar olabilir.

    YanıtlaSil
  4. Fashion new yazmışım ama forever new olacak düzelteyim :))

    YanıtlaSil
  5. zeynep; cok guzel fikirler vermissin. cicekli-bocekli elbiseler konusunda sana katiliyorum, bende dugun davetlerinde o tarz secimleri sevmiyorum.

    trendsandshopping; senin stil onerilerine bayiliyorum, bunu biliyorsun degil mi? :) marka onerileri super, ben Turkiye'deyken bir de Sarar'in bayan abiyelerini begenirdim, bakmakta fayda var.

    zencefilli corek; dugunde beyaz elbise giyme fikri bana hep monster-in-law filmindeki kayinvalide Jane Fonda'nin oglunun dugununde giydigi beyaz elbiseyi hatirlatiyor :)) cok feci bir durum :)) ama yazdigin gibi pastel tonlar tercih edilebilir.

    YanıtlaSil
  6. Canım teşekkürler ben de senin seçtiğin konulara bayılıyorum ve düzenli olarak takip ediyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Max azria abartısız abiyeler için tam bir cennet bence. Bir de Bağdat Caddesi'nde Lamedore diye bir yer vardı, uzun süredir uğramadım ama eskiden iyi şeyler oluyordu. Hatta yakınlarındaki Pronovias ve Privenuptia'nın da vitrinlerinde sürekli güzel tuvaletler görmek mümkün. Son olarak, çok az seçenek olsa da Network'un de abiyelerine bir bakmak lazım.
    Siyah ve beyaz kaçınılması gereken renkler. Saç ve ten rengini bilmediğim için renk seçimi sana kalmış. Kumaşa gelince mutlaka şifon, ipek-şifon tarzı ince ve uçuşan kumaşlar olmalı. Saten diyemiyorum çünkü modeline ve rengine göre ucuz durma potansiyeli olan bir kumaş. Helenistik tarzı tavsiye edemeyeceğim çünkü bu yaz gittiğim bütün düğünlerde en az 4-5 kızımız tek omuzlu uzun elbiseleriyle bu modanın suyunu çıkartmış görünüyorlardı. 3 ay sonrasına belki durulur ortalık.
    Saça gelince, eğer kısasaysa açık bırakıp kıyafetine uygun bir saç aksesuarı kullanmalısın. Uzunsa topuz yaptırabilir ya da yarım toplattırabilirsin. Diğer yorumlardaki örgü detaylarına tamamen katılıyorum. Saçlarını açık bırakmanı tavsiye etmem, çok yakın bir arkadaşının düğünüyse çok koşturacaksın demektir ve bu süreçte saçlarınla uğraşmak istemezsin.
    Düğün 3 ay sonra olduğuna göre havalar soğuk olacaktır. Üzerine birşey alacaksan bu şal olmasın. Küçük bir bolero hem şalın görevini üstlenecek hem de çok daha şık duracaktır.
    Bu sezon inci çok moda. Takı olarak inci kullanmanı hem klasik hem de chic bir görüntü için tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil
  8. trendsandshopping; bende senin blogunu takipteyim :)

    idil&melis; ne kadar harika ve ince dusunulmus oneriler bunlar, cok tesekkur ederim. Eminim Secil'in cok isine yarayacaktir.

    YanıtlaSil
  9. konuyla alakasiz olacak ama ucuz coach canta ariyorum en fazla 75$:)) butun net'i altust ettim yok yok :))
    bu konuda yardim rica edecektim..

    YanıtlaSil
  10. zencefilli corek; Eger yakinlarda TJMaxx varsa mutlaka bakmalisin. Orada coach cantalar hep cok ucuz oluyor. 2-2,5 ay kadar once annem icin bir tane almistim, $60 kusur filandi.

    YanıtlaSil
  11. cok tesekkurler :)hemen her gun oraya ugruyorum da hep ayakkabilarina denk geliyorum ben. demek cantalari da orada satilyor. canta reyonuna da hep bakarim ama hic gormedim. umarim yakinda gelir

    YanıtlaSil
  12. bcbg, forever new, retry, bssd'a bakılmalı. topağacı butikleri de talan edilmeli:)

    beyaz giyilmemeli dememe gerek yok sanırım, ama pastel olucam diye de abartmamak lazım, çünkü 3 ay sonra demişsin. 3 ay sonra yaz pastellerinden su yeşili, somon, açık pembe gibi renkleri kullanmak biraz yazlık bir etki yaratabilir. yeşil güvenin rengidir, sen de sağdıç olarak hem kışın da kullanılabilecek hem de güven, huzur veren bir renk giymiş olursun. geçen sezon da bu sezon da yeşil renk trendi var. ya da asil, abartısız gözalıcılıkta, mor renk bir elbise düşünebilirsin.

    bir de, sakın kokteyl bile olsa kısa elbise giyme, senin şiirsel, masalsı görünmen gerek, o da sadece ve sadece maksi elbiselerle olabilecek bir efekt. bir de, saten deneme, şifon düşünebilirsin.

    ayrıca, vücudunun üst kısmı kalınsa elbisenin alt kısmında hareket olmalı. vücudunun alt kısmı kalınsa elbisenin üst kısmında hareket olmalı.

    kolay gelsin, tadını çıkar, sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. ekleme:

    ben; topağacı’ındaki mia butik’i, elif cığızoğlu’nu, cengiz abazoğlu couture’u, beymen, vakko, harvey nichols ve bu mağazaların outletletleri olan bssd, retry, vakko outlet’i öneriyorum.

    ayrıca beymen içindeki markalardan da önerilerim var: elie saab, beymen, fiyat ve bol ürün alternatifleri, genelde de şifon kumaş kullanması nedeniyle abs - allen schwarz’ı, red valentino’yu, barbara bui’yi gözüm kapalı öneriyorum.

    vakko’da da zac posen ve vakko marka ürünlere göz atılabilir.

    ayrıca bcbg max azria’ya, que’ye, machka’ya, bng’ye, sadece işkadını modunda üretim yapmadığı için ve rafine modeller ürettiği için network'e de bakılması gerek.

    her kadın güzeldir, önemli olan güzel veya seksi yanlarınızı öne çıkarmak, kamufle edilmesi gereken noktaları da kamufle etmektir. tıpkı makyajda olduğu gibi. bir de vücut tipimize uygun kumaş, renk, model seçeneklerini tercih etmek önemli.

    ayrıca bir rica; ey güzel türk kadını! aynı anda hem bacak, hem sırt, hem göbek, hem de göğüs dekoltesine yönelme..

    YanıtlaSil