{Estee Lauder renkli rimel}

9/28/2009

renkli_rimel_1
Estee Lauder Sumptuous Color Bold Volume rimellerini ke$fedip kullanan var mi? Renkler muhtesem!! {Amber, Amethyst, Garnet, Emerald, Sapphire}

Ben Dior'un mavi rimelini kullaniyorum ve cok memnunum. Rengi oldukca yogun ve guzel. Tek sorunum rimel fircasinin biraz buyuk olmasi. Surekli goz kapagima bula$iyor. Ozellikle goz pinarina yakin kisa kirpiklere surmekte zorlaniyorum. Estee Lauder'in rimel fircalarinin boyutu ise kivaminda gorunuyor. Renk seceneklerini de gordukten sonra Dior'u her an aldatabilirim !!

{tfs}

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. evet renkler muhtesem ama hic kullanmadim :) aslinda rimel pek kullanmiyorum. :)
    yumusak uclu ve kalici goz kalemi ariyorum. hangi markalari onerirsin?

    YanıtlaSil
  2. zencefilli corek; bende tam aksine rimelsiz bir ya$am dusunemiyorum :) yumusak uclu goz kalemi olarak ise "Clinique cream shaper for eyes"i onerebilirim.

    http://www.salincaktaikikisi.com/2009/03/clinique-yumusak-uclu-goz-kalemi.html

    Bir de lancome'un waterproof goz kalemleri var, kesinlikle akmiyor.

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    hep takip ederim okurum sizi ama bu posta yorumsuz kalamadim.ne zamandir arayipta bulamadigim rimel renkleri :)
    gerci mavi kullaniyorum ama diger renklerede bayildim.alip denemek lazim :)
    cok cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Aynen ben de rimelsiz bir yaşam düşünemiyorum! Hiç bişey olmasa bile rimel olsun:)MF'nin false lash effect maskarasını kullanıyorum. Çok memnunum.

    YanıtlaSil
  5. merhaba,
    ben de bir dergide görmüştüm bu rimeli. Ve dün bu rimelin kullanıldığı bir videoyu youtubedan kendi bloguma eklemiştim. Mavinin rengini görmek isterseniz:
    http://bennedenblmyorum.blogspot.com/2009/09/renkli-rimeller.html

    YanıtlaSil
  6. çoook güzel renkler.
    Mavi rimel kullanmayı severim ama diğerlerini de en kısa zamanda denemek istiyorum thanks:)

    YanıtlaSil
  7. harika renkler:)paylaşım için de ayrıca teşekkürler :) acaba bu rimelleri nerede bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  8. bu renkler çok güzelmiş :) ama benim pembe renkli rimel arayışım hala sürüyor :(

    YanıtlaSil
  9. sermoon; asil yorumun icin ben tesekkur ederim. eger rimellerden memnun kalirsan soyle olur mu? :)

    moda gezegeni; mf zaten rimel olayinca cok iyi, bir tek goz farlarini begenmiyorum o markanin, gerisi sahane!

    deep purple; guzel bir tesaduf olmus, cok tesekkur ederim.

    uyduruk prenses; rica ederim :)

    adsiz; sephora ve strawberry.net'te satiliyor.

    marjo; pembe mi? harikasin !! :))

    YanıtlaSil