{Ev dekorasyonu örnekleri}

9/26/2009

7

8

10

11

3

4

1

2

9

5

6

Disarida yagmurlu, soguk ve $imarik bir hava var. Iki gundur kafasina gore takiliyor. 10 dakika yagmur yagiyor. Sonra gunes aciyor. 5 dakika sonra gunes kaciyor. Ve yagmur yeniden basliyor. Hafta sonu icin acik hava aktiviteli - enfes planlarim vardi. Hepsi iptal! {Cok mutsuzum} Neyse... blog sahibeniz bu $imarik havanin naziyla ugrasirken sizde aydinlik ve ferah bir ev dekorasyonunun keyfini cikarin...

Hepinize keyifli bir hafta sonu tatili diliyorum!
B.

{kaynak -via delikatissen}

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Benim zevkime gore fazla beyaz ama gercekten cok hos, ferah bir havasi var hepsinin. Burasi(tx) iyiydi bugun, hava ilik. Bekleriz ^.^

    YanıtlaSil
  2. 2 battaniyeye bayıııldıııııım.. sonunda dekorasyonu hatırladın:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,cam önünde kitap okumak ....aynısı olmasada benzerini evimde yaptım..tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. aa aynı burdaki isveç evlerine benziyo demiştim zaten öyleymiş:)
    Ferah sade ama küçücük burada evler:(

    YanıtlaSil
  5. Gerçekte çok ferah.
    <:)

    YanıtlaSil
  6. evet yaa..oralardan cook uzaklardayim Rusyada.ama burada da hava oyle 15-10 derece arasnda gdp gelen bi acayip ,bi kapayan bi acan gunes var:((ve ben bugunde calisiorum:((su fotolardaki pencere onundeki minderde keyif yapmak istiorum ben :(((

    YanıtlaSil
  7. süpermiş bu ev.. stüdyo daire olmasına rağmen ne kadar kullanışlı ve ferah

    YanıtlaSil
  8. Sade olan herşeyin ne kadar şık durduğunun göstergesi bu.Ama ben en çok 6. fotoğrafın içinde olmayı isterdim.Sıcak ve yumuşacık minderlerin üstünde yağmurun yağışını izlemek isterdim.Elimdede bir fincan kahve.Ohhhhh.

    YanıtlaSil
  9. muhteşem görüntüler...

    YanıtlaSil
  10. tam benlik bunlar...hem sade hemde aydinlik mekanlari cok severim...evimi beyaza boyamak istiyorum ama yuksek tavanli buyuk pencereleri evim zaten cok aydinlik...beyaza yakismaz gibi geliyor...bende acik sariya karar verdim....arada sari tonlu orneklerde boyarsan benim icin cok sevinirim...

    YanıtlaSil
  11. Bugun bizim burda da hava cok garipti Banu, arkadaslarla alisverise cikmistik ama islanip kosturmaktan bir hal olduk :)

    YanıtlaSil
  12. cok guzel bi ev gercekden.
    dekorasyon fikirlerini daha cok görmek isterim sahsen,cok guzel oldu bu.

    YanıtlaSil
  13. paylaşımın için teşekkürler önce ev lazım:)

    YanıtlaSil
  14. Bu evde hiç perde kulanılmamış galiba...Ev gerçekten çok ferah.

    YanıtlaSil
  15. ferah evlere bayılıyorum,
    evimin duvarlarını kesinlikle bu şekilde açık renklere boyatacağım,aslında tatlı kayısı rengi gibi sıcak renkleri çok sevsem de küçük evler için bu tarz açık renklerin daha uygun olduğunu düşünüyorum,ne kadar açık renk o kadar ferah görüntü!

    YanıtlaSil
  16. Evimi yeniden modern bir şekilde dekore etmek isterken olmazsa olmazlardan birisi olan ayna araştırmasına girdim,baya bir araştırdım ve sonunda istediğim gibi modelleri http://www.blackwhitehome.com sitesinde buldum.Gerçekten çok ilgi çekici ürünleri var.mutlaka web sayfalarına bakmanızı tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  17. ev dekorasyonunda açık renkler kullanmak evi daha geniş ve ferah gösteriyor benim evim de krem beyaz ağırlıklı, yalnız biraz renklendirmek şart.
    http://homestyleboom.blogspot.com/
    beni de buradan takip edebilirsiniz

    YanıtlaSil
  18. çok güzel makale olmuş okuyanlarda mutlaka bir fikir oluşturacaktır
    teşekkürler

    YanıtlaSil