{Eva Longoria Giyim Tarzı Fotoğrafları}

9/29/2009

eva_longoria_1_1
eva_longoria_2_2
eva_longoria_3_3
eva_longoria_4_4
eva_longoria_5_5
eva_longoria_6_6

Eva Longoria Parker'in giyim tarzi uzun zamandir ilgimi cekiyor. Kirmizi halidaki ba$arili secimleri kadar gunluk kiyafetleri icinde oldukca ho$ tercihler yaptigini dusunuyorum. Jeanler, $allar, parmak arasi terlikler, platform topuklu ayakkabilar ve maksi-mini elbiseler favorileri arasinda. Fotograflara baktigimda asla giymem diyebilecegim bir parca goremiyorum... Hepsi guvenli ve zevkli secimlerden olusuyor.

Eva'nin giyim tarzini nasil buldunuz? Sizce giymekten kacinmasi gereken kiyafetler var mi?

{celebrity-gossip.net, celebutopia, fadedyouth}

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. boyu cok kısa..fazla uzun elbiseler üzerinde çirkin durur..aslında onun tarzı cok belli straplez ve jean..

    YanıtlaSil
  2. Bence boyu dizlerine gelen elbiseler giyinmemeli oldukça kısa görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Bence çok şeker ve ne giyse yakışıyor. Çıtı pıtı..:)

    YanıtlaSil
  4. Bu kadına bayılıyorum.çok duru bir güzelliği var,aynı zamanda harika bir giyim tarzı var ne giyse yakışmış

    YanıtlaSil
  5. Giydiği herşeyi yakıştırmış kendine,vitrin güzel olunca ne giysen yakışıyor tabi.

    YanıtlaSil
  6. ben de longoria'nın giyimini çok beğeniyorum, bence belirli bir tarzı yok, ucuz ve adi görünümlü olmayan her şeyi giyiyor. ve minyon olmanın avantajını çok iyi kullanıyor, trib two vs gibi çok yüksek topuklu ayakkabılarla da dilediği boyda elbiseyi güzel taşır bence boyu sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  7. Çok sade kibar renkler kullanıyor bence..Asil ve şık duruyo giydikleri yani aynen sana katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. cok tatli petite bir hatun daha :)
    bence de elestirilecek fazla bisey yok. kisa boylu oldugu icin son 3 resimdeki gece elbiseleri fazla uzun kalmis.
    ek olarak resimlerde dikkatimi en cok bir canta delisi olarak cantalar cekti. hepsi de harika :))

    YanıtlaSil
  9. tekrar tekrar fotolara baktım çok hoşuma gitti hepsi güzel taşımış giydiklerini.

    YanıtlaSil
  10. minyon bir bayanın en güzel giyinen modeli, sevimli ama sanki biraz koca kafalı. ya da kısa diye bana öyle geliyor...

    YanıtlaSil
  11. bence tüm giydikleri yakışmış.bende günlük hayatta onun gibi elbise giymeyi çok severim. belki de ondan tüm kıyafetlerini ve ayakkabılarını çok beğendim.

    YanıtlaSil
  12. fiziği muhteşem, ten rengi de öyle. bu yüzden model ve renkler konusunda çekimser davranmasına gerek yok:) hepsi de yakışmış.

    YanıtlaSil
  13. Ben de Eva'nin tarzini cok begeniyorum, prototip bile edinebilrim kendime :)) Neyse o kadar da diil de ne giyse yakistiriyor hatun, e zevkli de ayrica..

    YanıtlaSil
  14. cok hoş kadın yaaaa :) ben de herşeye bayıldım
    bi de platformlara özellikle :)

    YanıtlaSil
  15. cok hoş kadın yaaaa :) ben de herşeye bayıldım
    bi de platformlara özellikle :)

    YanıtlaSil
  16. kısa boylular maxi elbiseler giymemeli kuralını bozan kadın bence.hepsi de çok yakışmış.

    YanıtlaSil