{Eva Longoria'nin Ayakkabı ve Kıyafet Odası}

9/29/2009

closet

Eva Longoria'nin giyim tarzini yansitan fotograflari yayinladiktan sonra bu enfes ayakkabi ve kiyafet odasinin goruntusunude paylasmak gerek! Hersey cok istah acici gorunuyor :)

{forum.purseblog.com}

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. aaaaa!!! banane bende istiyorum böyle bir oda:(

    YanıtlaSil
  2. Yaa ayakkabılarının hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  3. Hatun hem güzel hemde zevkli ben çok beğeniyorum .

    YanıtlaSil
  4. off offfffffff çok güzel özellikle ayakkabılar

    YanıtlaSil
  5. İçindeki elbiseler ve ayakkabılar aynı olmaz büyük ihtimalle ama ben de böyle bir dolap istiyorum kendime :D

    YanıtlaSil
  6. Ayakkabılara bak :(
    Önce böylesine topuklu ayakkabıları giyebilme becerisi istiyorum Tanrıdan, sonra da ayakkabıları, sonra da böyle bi odayı :D

    YanıtlaSil