{LONDRA MODA HAFTASI : Burberry Prorsum İlkbahar Yaz 2010 koleksiyonu}

9/25/2009

58450567

Burberry Ilkbahar Yaz 2010 koleksiyonu Londra Moda Haftasi'nda tanitildi. Yeniden yorumlanmis trenckotlar, drape etekler, soket coraplar ve dugumlenmis kumaslar koleksiyonun dikkat cekici ayrintilariydi.









{fashionising.com, onsugar}

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. 3.fotoda ki elbise,4. fotoda ki çanta,5 .fotoda ki elbise,6.fotodaki ayakkabı mü-kem-mel! bayıldım ..

    YanıtlaSil
  2. Grup Vitamin'in Zonta şarkısı geldi aklıma. "Çorap üstü sandaletler,Freebagi belinde" :))
    O zamanlar zontalıkken şimdi moda oluyo,zaman ve zevkler ne tuhaf

    YanıtlaSil
  3. omuzların detayı,kolların darlığı muhteşem ben de istiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Omuz detayı sezona damgasını vuruyor. Trençkotlara yenilik getirmiş :)

    YanıtlaSil
  5. tek kelimeyle;

    BA-YIL-DIM !!

    YanıtlaSil
  6. süperler, bu sezon şahane gözüküyor!

    YanıtlaSil
  7. Değişik olmuş. Beğeneyim mi beğenmiyim mi tam karar veremedim..

    YanıtlaSil
  8. origami-fırfır-katkat.. muhteşem!

    YanıtlaSil
  9. Ilk resimdeki trenc coata hayran oldum almak istiyorum ama bir turlu bulamadim nisantasinada baktim yok satin almak icin ne yapabilirim lutfen yardim edin! (:

    YanıtlaSil