{Milano Moda Haftası: D&G ilkbahar yaz 2010 koleksiyonu}

9/25/2009

DV583150

DV583154

DV583152

DV583159

DV583165

DV583174

Degrade jean kumaslar, kat kat sifon etekler, tul detaylar, taba rengi deri aksesuar ve ceketlerle bezenmi$ D&G defilesi Milano Moda Haftasi'na damgasini vurdu. Jean gomlekler ve kalin kemerler 2010 ilkbahar-yaz sezonunda D&G'nin bayanlar uzerinde gormek istedigi parcalarin ba$inda geliyor. Ne dersiniz, bu koleksiyonu sevelim mi?

{onsugar}

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. tek kelimeyle : BA-YIL-DIM !

    YanıtlaSil
  2. sevelimm seveliimm... Hatta hemen benimseyelim :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir koleksiyon olmuş.Gri jean eteğe hayran oldum diyebilirim.Zaten D&G tarzını oldum olası sevmişimdir. Bu arada blogunu ilgiyle takip ediyorum. harika bir blog!!!

    YanıtlaSil
  4. Kat kat etekler harika, ki benim tarzım değildir, genelde göz ucuyla bakarım ama bunlar süper!

    YanıtlaSil
  5. ben bu koleksiyona aşık oldum. kombinler muhteşem..

    YanıtlaSil
  6. sevelim kesinlikle:)
    kot gömleklere bayıldım.hepsi birer harika:)

    YanıtlaSil
  7. bunları nerde bulabiliriz ablacım, istanbulda d&g nerde var biliyo musunuz.hepsi çok güzel.aklım kaldı. yardımıcı olur musunuz?inci

    YanıtlaSil
  8. Ben çok beğendim =))))

    YanıtlaSil
  9. Hepsine ayrı ayrı bayıldım:)

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle benimseyelim. Bütün koleksiyon harika bayıldım!

    YanıtlaSil
  11. ay bunlar süperler!
    dantel elbiseye ve katlı eteğe bayıldım. ilhamlık larım arasına ekliyorum hemen :))

    YanıtlaSil
  12. inci; d&g'nin istinye park'ta magazasi vardi, umarim hala yerinde duruyordur :)

    YanıtlaSil
  13. BAYILDIM..KOT GÖMLEK VE KATLI ETEK SÜPER AMAGRİ KEMER MUHTEŞEM...BU KIŞ KOT GÖMLEK ALMAM ŞART OLDU...

    YanıtlaSil