{Paris Hilton: Pembe Bentley Araba}

9/29/2009

3

1

2

Bu araba tum ilginin ve kameralarin surekli uzerinde olmasini isteyen selebritimiz Paris Hilton'a ait. Kendisi icin ozel olarak dizayn edilen arabanin rengi yine kendi istegi uzerine pembe olarak secilmis.

Pembe rengi cok seviyor olmama ragmen Bentley'nin maskulen ve guclu goruntusune bu rengi yakistiramadim. Araba Beetle olsaydi daha sevimli olabilir miydi acaba?

{celebslam}

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Paris hilton kadar gösterişe düşkün kaç kişi var şu dünyada?

    YanıtlaSil
  2. ben çok beğeniyorm paris'in tarzını yaa kesinlikle çok zevkli biri:))) MY STYLE İCON

    YanıtlaSil
  3. pembe bu kadar kullanilmasa cok guzel renk, fakat ozellikle kiz cocuklar (ve bazan anneleri) tarafindan hakikaten cok kullaniliyor. Katiliyorum, kucuk ve sevimli objelerde pembe daha uyumlu.

    Beste

    YanıtlaSil
  4. Barbie'nin Dünyası'na Hoş Geldiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Holy cow! Bu Paris nasil bir insandir? Hatta bence o insan degil, bir cizgi film kahramani.

    YanıtlaSil
  6. Bir bu eksikti yaa!! :D ama ben artık Paris Hilton'u eleştirmek yerine, onu böyle kabul etmeyi daha uygun buluyorum. O da pembe kız olarak yaşasın, ne var ki... Parası var harcıyor işte :D:D

    YanıtlaSil
  7. bu arabaya binmek için Paris'le arkadaşlık edebilirim :))

    YanıtlaSil
  8. bentley ve pembe kesinlikle olmamış.olmaz.bentley pembe olamaz bence.

    YanıtlaSil
  9. modeli umrumda değilde.renk beni bitirdi ah ahhhh....:)

    YanıtlaSil
  10. sweet16'de bile favorim olan range rover vogue'u pembe yaptırdılarsa bu hayli olur :D vogue'a füme yakışıyo ya şmarık insanlar da kullandıkları şeye saygı göstermeli , olduğu gibi olmalı

    YanıtlaSil
  11. tam bir cizgi film karekteru bu kiz yaa :))

    YanıtlaSil
  12. bende sevmiyorum Paris'i ama araba çoookkk güselllll yaa

    YanıtlaSil
  13. ben bu kadını hiç sevmiyorum yahu.Hülya Avşar'ı da sevmem ama Paris o'ndan kat kat itici bence.Tamam gösterişe meraklı,herşeyi abartı ama bu kadar mı olur yani.Araba hoş ama bu kadın kullanmış ya, hiç beğenmedim =)Victoria olsaydı ya da Gülben Ergen , o zaman mükemmel bir araba olurdu =)

    YanıtlaSil