{Pratik güzellik...}

9/28/2009

tumblr_kpf13ribzY1qzkx5go1_1280

Makyajini tazeleyen Nicole Richie ne kadar tatli gorunuyor...

Oldukca iyi konsantre olmus. Ortaya cikan goz makyaji ise $ahane!

{urbancupcake.tumblr.com}

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. renkler, duruş, bakış, çekim modu, hepsi şahane!!

    YanıtlaSil
  2. ben bu kıza bayılıyorum :D çok şeker çıkmış resimde :)

    YanıtlaSil
  3. makyaj konusunda benim gibi o da pratikmiş. .farkımız ben hep böyle çarçabuk boyanmam sanırım..

    YanıtlaSil
  4. Ben o göz makyajını evde bile beceremezken,hatun otomobilde bile işini hallediyor.

    YanıtlaSil
  5. sabah arabalarında trafikte işe gitmeye çalışan kadınlarımız gibi...
    üstelik bizimkler şöför koltuğunda hallediyorlar:)

    YanıtlaSil
  6. Nicole'ü Paris'le kanka dönemlerinde çok itici buluyordum ama annelik çok yaradı bu kıza çıtır bir şey oldu !

    YanıtlaSil
  7. Ben hala "zenci bir babadan nasıl bu renkte bir kız çıktı" ona takığım!Esmer bile değil?!?

    YanıtlaSil
  8. çok şeker görünüyor :) ben asla arabada makyaj yapamam ya tebrik ettim :P

    YanıtlaSil
  9. zor bi zanaat ya, hiç beceremiyorum...

    YanıtlaSil
  10. Bildigim kadariyla zaten oz babasi baska biri. Kucuk yasta evlatlik olarak verilmis.

    YanıtlaSil
  11. cok petite seker bir hatun:)
    evet Lionel Richie'nin evlatligi..

    YanıtlaSil
  12. Kendimi gormus gibi oldum resmen, ben de bazen aynen onun gibi oluyorum, tabi trafikte de herkese seyirlik ckiyor :)))

    YanıtlaSil