{Rihanna'nın düğün kıyafeti tercihi}

9/28/2009

rihanna-venice-9269-4
SPL129028_015
rihanna-venice-9269-2

Menejeri Marc Jordan'in Venedik-Italya'daki dugun torenine katilan Rihanna kiyafet secimini fermuar ve tul detayli mini bir elbiseden {Alexander Wang} yana kullanmis. Makyaji ise her zaman oldugu gibi kusursuz gorunuyor. Siz Rihanna'nin tercihlerini nasil buldunuz?

{celebrity-gossip}

You Might Also Like

20 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. saclar ve makyaji cok hos....elbise de hos ama daha guzel bir ayakkabi secilemez miydi

    YanıtlaSil
  2. ben sivri burun severim, bu yuzden secimini begendim :)

    YanıtlaSil
  3. saçları dışında muhteşem. ama biraz da; hey bakın, ben bu kışın trendlerinin çoğunu aynı anda kullandım, gibi bi hava hakim:)

    YanıtlaSil
  4. Kususuz olan Rihanna nın yüzü sanırım.Yoksa makyaj mı kusursuzlaştıran onu? Yumurta ve tavuk ilşkisi gibi birşey sanırım bu.Sonuç olarak böyle makyaj yapabilmeyi ben de isterdim.

    YanıtlaSil
  5. saçlarında da düzgün bir karara varsa hersey çok güzel olacak.

    YanıtlaSil
  6. saçı hariç herşey çok güzel bence hihi.
    ben özellikle küpeye bayıldım amaa :D

    YanıtlaSil
  7. kıyafet , makyaj süper ..ama ben röfle yapmadan öncekşi saçını daha çok beğeniyordum..

    YanıtlaSil
  8. saçı hariç herşeyi çok hoş!

    YanıtlaSil
  9. acilen bu saçtan kurtulması lazım

    YanıtlaSil
  10. beğendim ama saçını beğenmiyorum:(

    YanıtlaSil
  11. Saci cok kotu,hatat berbat..Uzun sacli hali bence cok daha guzel ve kadinsi..

    YanıtlaSil
  12. resmen kendine yeni bir tarz yarattı. kendine özgü oluşu onu daha güzel yapıyor bence, herşeyiyle muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
  13. ne yapmaya çalışıyor saçlarına anlamıyorum..

    YanıtlaSil
  14. Kıyafet çok çok iyi de o saç nedir be gülüm!

    YanıtlaSil
  15. saçları ve küpeleri harici çok güzel. mohikanlara benziyo bi' garip duruyo o saç onda.

    YanıtlaSil
  16. ruj ve kıyafet rengi uyumu enfes! :)

    YanıtlaSil
  17. chris brown dan ayrılmak hiç yaramadı valla

    YanıtlaSil
  18. Kulağındaki dövmeyi görmemiştim. :O
    Elbiseye tam anlamıyla bittim! :)

    YanıtlaSil
  19. neden saclarini boyle yapiyor? bence hic yakismiyor sert bir ifade veriyor..

    YanıtlaSil
  20. Adsız 2:08, dayakla mı yola geliyordu, onu mu demek istiyorsun?

    Kıyafet-makyaj bir düğün için biraz vamp olmakla birlikte çok güzel. Saçlarıysa bana kokarcaları anımsatıyor maalesef.

    YanıtlaSil