{Sabun kokulu parfüm: Demeter Pure Soap}

9/30/2009

sabun_kokulu_parfum

Beyaz sabunun "temizlik" hissi veren enfes kokusu en sevdigim kokulardan birisidir. Hatta bu koku bana annemin nevresim takimlarinin mis kokusunu hatirlattigi icin daha ozeldir. {Nevresimlerin arasina kalip kalip sabun yerlestiren annecigimin kulaklari cinlasin :)}

Gecenlerde CVS'te ivir-zivir alisverisi yaparken buldum bu parfumu. Keske imkan olsada sizde koklayabilseniz {blogger'a boyle bir eklenti lazim :P}.... kokusu enfes... cok hafif...

Amerika'da yasayanlar bu parfumu CVS, Sephora ve Demeter'in web sitesinde bulabilir. {Bilginiz olsun; Demeter markasinin tek marifeti sabun kokulu parfumler yapmak degil. Bebek pudrasi, kurabiye, sakiz, cikolata, cilek, ananas vb. pek cok farkli kokuya sahip parfum secenekleri var.} Turkiye ve Avrupa'da yasayanlar ise Amazon, Ebay ve Sephora'da bu markayi bulabilirler.

You Might Also Like

34 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. beyaz sabunun kokusu gerçekden çok güzeldir. birde sıcak ramazan pidesinin parfümünü yapsalar ne muhteşem olur:)

    YanıtlaSil
  2. Ohh mis gibi kokusu buralara kadar geldi bile:)) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne hoş Banucum bayılırımm.. estee nin de pleasure temiz kokar bana ama bunu da denemek çok isterim
    sevgiler canımcım

    YanıtlaSil
  4. vs'nin web sitesinde de satılıyor arada bazı ürünleri, ben hiç denemedim, bunu denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  5. kanne; sicak ramazan pidesi....derin bir ic cekiyorum su anda...canim pide cekti, yapilir mi bu bana? :)

    elvan; tesekkur ederim...daha guzel kokular senin olsun :)

    styleboom; evet evet, blogger'dan koku eklentisi istiyoruz, bilgisayarin fan kismindan mis gibi kokular yayilsin etrafa :))

    eda; pleasures'i bende kullaniyorum canim, bir de white linen'i var estee'nin, o da temiz camasir gibi kokuyor :) ama bu koku daha farkli, bildigimiz haci sakir beyaz kalip sabun :)

    seda; oyle mi? vs'de satildigini bilmiyordum, hic gormedim daha once, iyi oldu soyledigin, tesekkurler.

    YanıtlaSil
  6. Banucum, inanamıyorum ya:) Eski işyerimde müdürüm hep temiz çamaşır kokardı. O kadar merak ederdim ki kokusunu, soramazdım ama despotun tekiydi:)İnternetten Demeter'in parfümlerini bulmuştum. Laundry ve Pure Soap'un kokusu aradığım kokuya benzerdir diye düşünmüştüm. Birkaç gün içinde blogumda kullanan var mı diye soracaktım. Telepati mi oldu ne oldu aramızda, aradığım cevabı sende buldum:) Teşekkür ederim şeker:)

    YanıtlaSil
  7. aşağıda linki olan blogta yazılarınız kopyalanıyor, haberiniz olsun istedim.

    http://www.selinlemoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. beetlejuice; ne guzel bir tesaduf olmus, rica ederim, bilgi i$ine yaradiysa ne mutlu bana :)

    adsiz; tesekkur ederim, farkindayim.... Dun baska bir blogun daha haberini verdiler, hatun blog arsivinin yarisini benim blogumdan kopyalamis, saka gibi...

    YanıtlaSil
  9. böyle bir parfüm varmıdır diye düşünürken.birden karşıma senin postun çıktı canım çok teşekkürler.araştırmaya geçiyorum,doğal sabun kokusuna bayılırım.banyomda bile duş jeli asla yoktur,doğallık en güzeli;)

    YanıtlaSil
  10. ay banu ne harika bir haber bu :))
    nasıl sevindim duyduğuma anlatamam :) Bu aralar sabun gibi kokmak istiyorum böyle fresh , yeni yıkanmış çamaşır gibi. Bundan haberim olduğu iyi oldu.


    bu aralar blog hırsızları çoğaldı
    neden sağ tıklamayı engelleme kodu kullanmıyorsun ?

    YanıtlaSil
  11. pearl; cok haklisin, en guzeli dogallik. bende taris'in zeytinyagli kalip sabunlarini cok severim ama onlar bile cildimi cok kurutuyor... bende mecburen du$ jeli kullaniyorum :(

    cutie bunny; o zaman bu parfum senin tam istedigin gibi kokmani saglayacak :)

    evet, maalesef blog hirsizlari cogaldi, aslinda ben bunlara fikir hirsizlarida diyorum. Herhangi bir konuyu burada goruyorlar, ayni haberi kelimesi kelimesine kopyaliyorlar, yaraticilik yok, ozgunluk yok... mesela yukarida linki gecen blog yazarindan rica ettim, yorum yazdim, yorumumu sildi, sonrada yorumlari onayli yapmis. E-mail attim, cevap bile yazmadi. Bunun yerine suclamalari reddetmek icin blogunda degisiklikler yapmis, yazilari degistirmis filan... i$te mantik boyle i$liyor, durustluk, blog arkadasligi filan hepsi hikaye... hatunun profil yazisi bile benim blogumun eski profil yazisindan kopyalanmis, daha nesini savunabilir ki?

    bloguma daha once sag tiklama engeli olan bir kod koymustum, hic bir ise yaramadi, "view source" kismindan yine kopyaliyorlar :( neyse uzattim, bu konu uzuyor beni..

    YanıtlaSil
  12. ismi de banu olabilir mi dedim ama, o kısmı alamamış kopyacı :)

    konuyu değiştiriyorum. kalıcı mı peki kokusu? sabun uçar gider gibi geliyor da bana.

    YanıtlaSil
  13. yıllardır deterjan,sabun kokulu parfüm arayıp durdum ama bulamadım, ilk fırsatta sephoraya bakıcam ,teşekkürler paylaştığın için :))

    YanıtlaSil
  14. blah blah; ah evet, adimiz tutmuyor neyseki... kalicilik konusunda bir sey yazmamisim, iyiki sordun. Maalesef bu parfumu surekli tazelemek gerekiyor, gercekten cabuk ucuyor ama o mis kokuya bir kac fazla fis fis deger :)

    kibele; rica ederim, birazda olsa fikir verebildiysem ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
  15. Şimdiye kadar kullandıklarımın içinde en çok sabuna benzeyen parfüm Cabotine de Gres. Klasik olan. Yıllardır vazgeçemediğim ve sıkça parfümünüz nedir sorularına maruz kaldığım bir kokusu var. Türkiye'de bulabilirsem denemek isterim. Sabun ve pudra kokularını çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  16. güle güle kullan bayılırım sabun kokusuna ama sephorada hiç görmedim bunu fiyatı ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
  17. OMG! siteyi yağmalamaya gidiyorum şu anda *march march* :D harikasııın banu <3

    YanıtlaSil
  18. Sephora'ya bi bakayım ben o zaman yaa.

    YanıtlaSil
  19. Turkiye'deki Sephora'larda ne yazik ki olmadigini biliyorum bu urunun :( ben de vakt-i zamaninda bakmistim da :/

    YanıtlaSil
  20. hii süper yaaaa ,tam annemlik sabun kokusu delisidirde,ama nası bulcam bulamadım ebayda:( neyse araştırmaya devam demeter yolluomu türkiyeye ? ayy çok şişirdim kafanı teşekkürler böyle bi güzelliği paylaştığın için (:

    YanıtlaSil
  21. "White Linen" gibi kokuları seviyorum. bu dediğin de temizlik duygusu verebilir. belki ısmarlarım siteden Sağol:))

    YanıtlaSil
  22. kızlar www.fragrancex.com da demeter parfümleri satılıyor ben waffle cone almıştım arada bir stoklar tükeniyor ama yenileniyor sürekli :) free kupon kodunu girince Türkiyeye gönderim bedava ama yaklaşık 1 ay içinde geliyor paketler. hiç yoktan iyidir :D

    YanıtlaSil
  23. fragariac; supersin!! cok tesekkur ederim.

    hanimlar, fragariac'in yorumunu okudunuz mu? bahsettigi sitede bu markanin parfumleri satiliyormus :)

    YanıtlaSil
  24. kokusu yerine beyaz sabun yapsalar soyle haci sakir gibi. her gittigimde turkiye'den haci sakir getirmek istiyorum, diger seylerden ona firsat ve yer kalmiyor.

    YanıtlaSil
  25. keşke ben de koklayabilseydim :)

    YanıtlaSil
  26. aa ben hiç görmemişim.. tez zamanda sephora'ya bakıla :)
    blog kopyalanması durumu sana da mı oldu banu'cum? bir sürü insan senden gaza gelip blog açmıştır da, aynısını kopyalamak nasıl oluyo anlamış değilim.. eda'ya da yaptılar ya, uğraşsan bi dert uğraşmasan ayrı dert valla..
    üzüldüm...

    YanıtlaSil
  27. superrr
    hemen gidip bakiyorum ,harikasin ! :)

    YanıtlaSil
  28. gly; oradaki Turk marketlerinde satilmiyor mu Haci Sakir? hatta ben gecenlerde yiyelim.com'dan alisveris yaparken gormustum beyaz sabunlari, linkini asagiya ekliyorum;

    http://www.yiyelim.com/category.cfm?cat=12&subcat=1202

    a.gizem; keske :)

    uyuz cadi; gercekten uzucu bir durum, koskoca insanlara yaptiklarinin yanlis oldugunu anlatmak zorunda kalmak beni daha da uzuyor. Karsima pi$kin cevaplarla gelmeleri ise en kotusu... fotograf kolajlarimi gunu gunune kopyalayan hatunun birisi bana 'o fotograflari yayinladigin andan itibaren senin degil, internetin mali oluyor' demisti-boylede bir savunma mekanizmalari ve kivrak zekalari var yani :))

    yeliz; rica ederim :)

    YanıtlaSil
  29. Hemen gittigidiyor'a baktım sabun yok ama diğerleri var.. Enazından bir kısmı :) Keşke sabunda olsaydı :(
    Teşekkürler hep merak etmişimdir saf sabun kokan bişey yok mu die:)

    YanıtlaSil
  30. banucum,
    Turk marketlerinde var tek tuk cesit. Linkteki kadar ceside rastlamadim.
    benim simdi canim cekti bu kokuyu, takarim kafama.

    YanıtlaSil
  31. Ben de bir sure once sabun kokusu krizine girmistim, CVS'de boyle bir sey oldugundan haberim yoktu, CLEAN Fresh Laundry aldim, onu da tavsiye ederim ama pek ucuz oldugunu soyleyemem. Birsuru cesidi var, Warm Cotton, Shower Fresh, Ultimate... Sephora ve Amazon'da var, bir de kendi sitesinden bakabilirsiniz: http://www.cleanperfume.com/ Ilk firsatta CVS'de kapacagim bundan bir tane, tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  32. aaa. fiyatını da söyler misinizz..ÇOOOK MERAK ETTİM ...

    YanıtlaSil
  33. Demeter parfümlerine Türkiye Distribütörünün online satış sitesi olan www.shibella.com.tr den ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil