{2009 2010 Parka, Panço, Deri Ceket, Askeri Ceket ve Pelerin modelleri}

11/25/2009

CoatCheck1
{PARKALAR}
CoatCheck2
{PANCOLAR}

CoatCheck3
{DERI CEKET}

CoatCheck4
{ASKERI CEKET}

CoatCheck6

{PELERIN}

2009 2010 Sonbahar Ki$ sezonunda pelerinlerin ve pancolarin yukselisi dikkat cekiyor. Parkalar coktan geri gelmis bile. Gectigimiz sezon populer olmaya baslayan askeri ceketler ise bir yere gitmiyor. Bu demek oluyor ki askeri ceket tarzindaki paltomu bir sure daha keyifle giyebilirim :)

{kaynak:blog.forever21.com}

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben bu sene pelerin almak istiyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Ben kendime panço yu yakıştıramıyorum nedense,her zaman mantodan yanayım.Klasik çiğim galiba...

    YanıtlaSil
  3. pc net dergisinde, pcnet editörlerinin seçtiği en iyi 50 blog arasında seninki de var haber vereyim dedim:) yalnız sadece isim vermişler bişeyler yazmış olsalardı dergiyi yollayacaktım:)

    YanıtlaSil
  4. şu yeşil parkalardan çok istiyorum. polyvore da görmüştüm bi tane çok güzeldi ama buralarda hiç denk gelmedim. arada bakıyorum yine ama hiç umudum yok.

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle 2010 pelerin yili olacak..Pancodan daha sevimli.En alttaki duz siyah olani cok begendim..

    YanıtlaSil
  6. Deri ceket diyorum, başka da bişey demiyorum, hem asalet hem asilik, hem rahatlık hem şıklık, bi mucize valla şu deri ceket:)

    YanıtlaSil
  7. Evet bu sene pelerinlerin yili tommy de yapmis super apoletli modeller bir de resimde gorulen F21 balmain style askeri ceketi 1 hafta önce aldim alime henuz gecmedi bakalim nasil cikacak merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. deri montlardan vazgeçmem....panço ve pelerinlerede hayranım...tabiki kullanabilirsin banucum moda devam ediii öptüm:)

    YanıtlaSil
  9. çok beğendiğim için koyu kahve bir deri ceket edeindim ama şimdi de kombin sorunu yaşıyorum.
    çok şık ama yaa herkese tavsiye ederim zamanla dolabımı ceketime uygun kıyafetlerle doldurucam:)

    YanıtlaSil
  10. kaç gündür panço haberi,kombini vs. arıyordum internette; bulunca çok sevindim :) çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. tanrım bu deri ceketlerin albenisi hiç mi bitmez?hepsi hepsi çok güzel:)

    YanıtlaSil
  12. 2.sırada sağdaki siyah şeye bayıldım.ne olduğunu tam olarak çözemesem de:p çoook güzelmiş.

    YanıtlaSil