{Çakma Angelina Jolie'miz Demet Şener}

11/25/2009

yerli_angelina_1

Fotograflar sevgili Nesli'den, yayinlamasi benden :)

Tamam, goruntuler birbirinin tipatip aynisi degil ama bir esinlenme oldugu ortada. Zaten dudaklar ben Angelina'yim diye bagiriyor....

Aferin Demet, hep boyle farkli ol !

You Might Also Like

28 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. harika yakalamışsın tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. Hemserine guzel akil vermissin.. farkli olsun hep.. ne guzel kiz halbuki

    YanıtlaSil
  3. Demet Şener eskiden çok masum bir güzelliği olan bir kadındı ama artık ayaklı dudak gibi görünüyor, tamam zayıf ol sen bilirsin ama yüzün çöktükçe dudaklarını silikonlatmak niye? Bu arada bence çakma Angelina Jolie'miz Umut Akyürek, kimse onun kadar esinlenemez kabul edin:))

    YanıtlaSil
  4. türkiyede hangi sanatçı kendine özgü, farklı bir çalışma yapıyorki. bir elin parmak sayısı kadar belki.. ayrıca demet şener'i oldum olası sevemedim.. soğuk, ruhsuz bir hali var. zaten ibo' ylada hiç yakışmıyorlar :P

    YanıtlaSil
  5. Özenti kompleksli insan demet şener...

    YanıtlaSil
  6. gerçi kadıncağızın suçu değil. bu çekimin stylisti kimse ona sormak lazım :)

    YanıtlaSil
  7. elbise dilek hanifin, foto da yine onun moda çekimi.. yıllardır cansu dere ile çalışıodu.. bu sene demet şeneri tercih etmiş.. güzel de olmuş.. tabi ben bu elbiseyi giymem, buraya da oturmam, özgün olucam dememiş hatun.. demeli midi :)

    YanıtlaSil
  8. hahaha ne özenti milletizz yaaa

    YanıtlaSil
  9. bi de siyah beyaz olsaymışş :))
    gerçi bu ünlüler fotografçının ya da yönetmenin gazabına da uğruyo olablir, hani esinlenen fotografçıdır aslında demet fotografı bile görmemiştir.. olabilemez mi olabilir aslında.. klipler için düşünmüştüm bunu en başta bu fotografı görünce bu da öyle olablir dedim.
    gerçi petek dinçözün taklit klipleri de bir değil 5 değil.. :) nerden mi ona geçtim o gerçek bi taklitçi de ondan :)

    YanıtlaSil
  10. Banucum sen bi de şuna bak:
    http://biryudumhayat-malla.blogspot.com/search?q=Yuh+art%C4%B1k
    kopyacı kediler n'olcak:(

    YanıtlaSil
  11. walla o kadar zorlasınki kendini hafızamda ki eski demet şener silinmiyor :).bu kadar ünlü olupta özgün olmayı beceremiyorlar ya pes.

    YanıtlaSil
  12. bu kızcağız ne güzeldi ilk çıktığında..Ebru Şallıya bir takıldı..onun gibi estetik delisi oldu çıktı..yazık!

    YanıtlaSil
  13. Angelina ne kadar dogalsa Demet Sener o kadar itici.neden bu kadına tahammülüm yok:( ??

    YanıtlaSil
  14. hayret saçı acık o noktada ozgun olmuss:O wallahi sasırdımm...yada emınım sacı toplu cırkındır cesaret edememıstır :D

    YanıtlaSil
  15. Bu kadar da Demet Şener düşmanı olmamak lazım, bu tarz esinlenmelerde bakılması gereken uygulamanın başarılı olup olmadığıdır. Yoksa esinlenme tek başına kötü değildir. Burada da gayet başarılı bir durum var kanımca, bilmem yanılıyor muyum:)

    YanıtlaSil
  16. oldum olası sevmedim bu kadını bi de first lady pozları yok muu

    YanıtlaSil
  17. bariz bir esinlenme var doğru..
    ama bence de konsept danışmanının/ fotoğrafçının başının altından çıkmıştır.. gerçi adamlar chanel'in nicole kidmanlı reklamının aynısını dizi fragmanı yapmışlar.. bu onun yanında hiç birşey.. :)

    YanıtlaSil
  18. gerçekten benimde tahammülüm yok bu kadına, aşırı antipatik.

    YanıtlaSil
  19. :) hehe. Herkes vermis veristirmis Demete valla. Kim ne derse desin, iter taklit olsun, ister olmasin kadin akilli bir kadin. Guzel veya diil, (ki bence fena diil) bi cok mankenin aksine dogru durust bi aile hayati var, bilmem kac yasinda hala ipsiz sapsiz barlarda gezmiyor. zengin kocayi kapti ve tutmasini da bildi, bi guzel cocuklarini dogurdu, mis gibi bi hayat. :)) ebru salli daha bile akilli! YKM nin sahibiyle evlendi! e daha ne olsun. allah bereket versin. :)

    YanıtlaSil
  20. ay walla cok itici zaten hıc sewmıyorum bu demet şeneri :)

    YanıtlaSil
  21. angelina çok doğal ve estetik bir fotoğraf vermiş.Fakat demet o kadar kasmış ki kendini.bana göre hiç güzel bir fotoğraf değil.

    YanıtlaSil
  22. Anti-demet'çiler toplanmış buraya hahaha :)
    ben de pek sevmiyorum bu kadını, bir de dudaklarım estetik değil demiş! yok yaa biz de yedik :)

    YanıtlaSil
  23. siz öle yabancıları övmeye devam edin size mi soracak kimi taklit ederse etsin onun adı var sizin neyiniz var.sizde angelina gibi olmak isteyipte olamayıp ama ortaya cıkıp söyleyemiyenlerdensinizz demet en azından caba göstermiş...

    YanıtlaSil
  24. demetten tek kelimeyle N-E-F-R-E-T! ediyorummm...

    YanıtlaSil
  25. Bence Demet Şener Angelina Jolie'den daha güzel. Estetikse, ikisinde de var. Demet Şener uzun boylu ve mükemmel bir fiziği var. Angelina Jolie'nin omuzları geniş -ki geniş omuz bir kadını en maskülen gösteren detay bence-. Tabii bu benim fikrim. Ben Demet Şener'in o estetiksiz hallerini hatırlıyorum, bebek gibiydi. Estetiği canı sıkıldığı için yaptırıyor :D.

    YanıtlaSil
  26. bence esinlenme filan değil. demet özellikle öyle bir elbise diktirip o pozu verseydi dediğiniz olabilirdi. ama bir katalog cekimi bu. dilek hanifin elbisesi. demet şener iyi bir koca ve aileye sahip olduğu için kıskanılıyor maalesef.

    YanıtlaSil