Doğal Cilt Bakımı: Jason Ester-C Lotion & Derma E Firming Facial Toner {DMAE, Alpha Lipoic, C-Ester}

11/24/2009

tonik_krem_1

Hatirlarsaniz bir ara kullandigim cilt bakim serumlarindan bahsetmistim. Bu tanitim yazisi onun devami niteliginde olsun cunku bu urunlerde de DMAE, Ester-C ve Alpha Lipoic Acid var.

JASON organik patentli & pompali bir losyon. Hafif ve latif bir kokusu var. Cilde kolay yayiliyor. Pompali oldugu icin kapakli kremlerde ki hijyen sorunu yok. Icerigindeki DMAE'nin marifetlerini onceki yazimda anlatmistim o yuzden tekrar etmiyorum. Bu losyonu sabah-aksam serumlarin uzerine suruyorum. {Jason Naturals'in daha once de cay agaci yagli du$ jelini kullandigimdan bahsetmistim. Nedense bu markayi cok seviyorum.}

Derma E ise mis kokulu, gul suyu kivaminda bir tonik. Hani Clinique'in tonikleri cildi yakar ya, iste o yanma bu tonikte hic olmuyor. Bu urunu sadece aksamlari makyajimi yuz yikama jeliyle yikadiktan sonra kullaniyorum. Cildimi ferahlatiyor ve cok iyi temizliyor.

Simdi gelelim asil konuya. Bu urunleri {ve onceki yazimda bahsettigim serumlari} Turkiye'ye gonderen bir web sitesi kesfetttim. Kargo ucretleri gayet makul. Paketinizin agirligina gore hesaplayip -ogreniyorsunuz. Sitenin adresi; iherb.

Urunlerin isimlerinde bir karisiklik olmasin diye size bu urunleri iherb'den satin alabileceginiz linkleri veriyorum;



{Bilgi notu: iherb sitesini Makyaj & Kozmetik'in su yazisi sayesinde buldum. O'da sevgili Sar'in iherb'ten yaptigi bir alisverisini blogunda anlatmasiyla bulmus. Ikisine de tesekkurler!}

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banucum, Makyaj Kozmetik de Deli Hamile de benim bloglarım. Yani linkinde hata var. Sar'ın iherbden bahsettiği yazıları ise aşağıdaki linkte.


    http://beauty-n-fashionlove.blogspot.com/search?q=iherb

    YanıtlaSil
  2. duzelttim linki, karisiklik olmus. ayrica bir sey degil.

    YanıtlaSil
  3. Bişey danışmak istiyorum...
    Benim kışlık incecik dokulu kayık yakalı dümm düzzz tuniklere ihtiyacım var ..satan bi marka var mı? bildiğiniz...kayık yaka ve sade bişeyi bulamıyorum uzun zamandır...salaş ve sade ...
    içerikli msjıma cavap gelir mi? bekliyorum...
    teşekkürler...

    Evlat

    YanıtlaSil
  4. acaba bu krem yagli ciltlere uygun olurmu,ne dersin?

    ~mine

    YanıtlaSil
  5. mine; evet, bence olur ama akneye yatkin-asiri yagli bir cildin varsa bence daha farkli bir krem denemelisin.

    evlat; maalesef Turkiye'deki magazalardan epey uzak kaldim, bu yuzden sorunun cevabini bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  6. ya banucum bişey daha danışıcam bu ben bi kez sipariş ettim ancak gümrüğe girerse kozmatik ürün vergi ödenirmiş. Sephoradan sipariş verecektim korktum veremedim acaba böyle siparişlerde hem gümrük hemde kozmatik ürün olduğu için sağlık bakanlığından izin alınması gerekiyormuş oda hayli maliyetli diyebiliyorum. Alanlar varsa bi açıklama yapsın

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Banu,
    Şahane bloğun ve bizimle paylaştıkların için çok teşekkür ederim.Güzel fikrlerini böyle gönülden paylaşmak herkese özgü bir şey değil.
    Ben de bu cilt ürünlerini almak istiyorum.Ayrıca sana Osman Müftüoğlunun Derin Güzellik adlı kitabını öneriyorum.Bu ürünleri destekleyici bilgler bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  8. iHerb’den 5$ indirim için şu kodu kullanabilirsiniz: HUL355

    YanıtlaSil
  9. i-herb her ay alışveriş yaptıgım vazgecilmez sitelerinde birisidir.organik ürünlere olan ilgimden dolayı sürekli yeni ürünler deniyorum..seninde bu tarz yazılarını ilgi ile takip ediyorum..jason naturals markasının bazı ürünlerini bende kullandım.cok seviyorum bu markayı.vanilyalı vücut losyonunu tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil