ELF Mini Makyaj Seti {ELF 27 piece Mini Makeup Set}

11/30/2009

elf-makyaj-seti_1
Buraya gelmeden once ELF'ten aldigim son ganimet bu sevimli mini makyaj seti oldu. Valizin icinde biraz hirpalanmis ama neyse ki kirilan bir parcasi yok. Bu sete sahip olmak icin sadece $1'lik bir allik aldim ve kargo ucretini odedim. Set tahminimden daha kucuk cikti ama bu aslinda iyi bir sey. Cantaya atip-ta$imak icin ideal. Genelde bu tarz setlerin icinden cikan goz kalemleri dandik olur, surulmez filan. Garip bir sekilde siyah goz kalemi gayet iyi cikti. Farlar, alliklar ve rujlarin renkleri gayet ho$ ama hepsi orta kalite. Kisaca diyebilirim ki ELF yine boyle bir kampanya yaparsa sakin kacirmayin! Fiyatina gore hesapli bir urun...

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok şirin dimiii.. uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum.. sen de güle güle kullann..

    YanıtlaSil
  2. Ben bir türlü cesaret edip sipariş veremiyorum elften. 30$ lık sipariş listesi de yapmıştım halbuki, sonra caydırıldım kaliteli değildir falan dedi etrafımdaki insanlar :/ Güle güle kullan canım.
    Elf konusundaki düşüncelerini alabilir miyim aceba, sipariş vermemde büyük bi etkisi olacağından emin olabilirsin :)
    Mucuk! :*

    YanıtlaSil
  3. owwwwwww harika bir set <3
    yummy... lipgloss'lara parmağımı sokasım geldi hiihhii *poke poke*

    YanıtlaSil
  4. Ahhh ahhh ne diyorsun, ben bu minicik hediye kutucuk için 25 sterlinlik alışveriş yaptım... UK sitesinde 1 dolarlık değil 25 sterlinlik alım ile hediye ediyorlar maalesef... Ama pişman mıyım? Hayır:) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  5. Selamlar.Elf in sitesine bi türlü ulaşamıyorum.Tam adres link vs verirsen süper olur cidden.Ayrıca çok güzel bi setmiş.küçük olması önemsiz çünkü ne rujlar ne allıkklar sonuna kadar bitmezki...

    YanıtlaSil
  6. leah; elf gercekten super kaliteli bir marka degil, eh fiyatlarida ona gore uygun :) yalniz studio koleksiyonu beni oldukca etkiledi, guzel urunler var, alliklar sahane, yani baslangic olarak studio'yu denemeni onerebilirim. bende optum!

    sim; cok tesekkur ederim, sende makyaj setini gule gule kullan :)

    asli; off cok pahaliymis, ama iste makyaj malzemelerinin en guzel yani hic bir zaman pisman olmamamiz :)

    hesionka; aynen oyle canim, lip gloss'larin renkleri cok seker :)

    ozlem; eger turkiye'de yasiyorsan http://www.eyeslipsface.co.uk/ adresinden alisveris yapabilirsin. Amerika kitasindaysan http://www.eyeslipsface.com/ bu adresi kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim adres için.Şimdiden listemi yaptım bile.
    Ayrıca bakış açını ve bloğunu çok sevdim.Tekrar teşekkürler.Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.Slovakya da yaşıyorum.az önce yaklaşık 30$ lık bi liste hazırladım.ama bu makyaj setini de istiyordum.hediye gelip gelmeyeceğini nasıl öğrenebilirim.yoksa 2 tane olacaklar sanırım:)

    YanıtlaSil