{Manzaralı Evler...}

11/30/2009

manzarali_ev_3
manzarali_ev_1
manzarali_ev_2
manzarali_ev_4

Guzel ve keyif veren bir manzara evin degerini arttiran en onemli ozelliklerden birisi...

Her sabah boyle bir goruntuye uyanmayi kim istemez ki?

{kaynak} {via desiretoinspire}

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. harikaaa zaten ben alıcağım evinde böyle boydan pencereleri olsun istiyorum hastasıyım..

    YanıtlaSil
  2. bence asil mesele camlarin buyuklugu resimleri kopyaladim cnm izninle ilerde bir evim olursa AKLIMDA bulunsun bi kosede dursun resimler.cok saol

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem görüntüler...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel emegine saglık.yeniyim bloguma göz atarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. Konum itibariyle muazzam bir perspektife sahip..! Boyle bir evde gune uyanmak harika olurdu...Fakat ben asil orta sehpaya bittim ;)

    YanıtlaSil
  6. oy oy oy ne güzel bu odalar manzaralar insan uyuyamaz manzarayı seyretmekten. Artık hayallerimi süsler bu odalar:))

    YanıtlaSil
  7. Bunlardan biri benim olsa ne olur :D

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem bir örnek...
    İstanbul'da böyle ne evler var, ne manzaralar var, dünyanın en güzel şehir manzaraları, panoramik güzellikleri biricik şehrim İstanbul'um... Bana güzelliğini anımsattın çocukluk evimin manzaramın, odamın...

    Teşekkürler Salıncakta İki Kişi ...

    YanıtlaSil
  9. böyle bir odam olsunn çok güzellerr
    özellikle ikincisi

    YanıtlaSil
  10. Çok güzelmiş, maslak civarında bir ev sanırım. Sanki uzaktan bizim okul (itü) görünüyor :)

    YanıtlaSil
  11. Bende bi an İzmir manzarasına benzettim ama değil sanırım. çok güzel

    YanıtlaSil
  12. tam olarak neresi burası?

    YanıtlaSil