{Saten Abiye Elbise Modelleri}

11/26/2009

saten_elbiseler

Saten $imarik bir kuma$ turu. Bir kere cok cabuk kiri$ir. Diki$lerdeki ozensizligi hemen gosterir. Yani saten elbiseler hem giyen icin hem de diken icin oldukca zahmetli. Tum bu zahmetine ragmen saten'in abiye elbiselere en cok yakisan kuma$lardan birisi oldugunu dusunuyorum. Siz ne dersiniz?

{ok}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kesinlikle katılıyorum. dikişi ve satenin kalitesi çok önemli. aksi taktirde ucuz görünebiliyor. vücuttaki kusurları da pek iyi kapatamadığını düşünürsek sadece yakışanlar ve kalitelisini bulabilenler giysin...

    YanıtlaSil
  2. Canlı renkler sateni daha da çekici hale getiriyor

    YanıtlaSil
  3. Bence de saten ebiye elbiselerde harika duruyor. En basit elbiseyi bile daha bir şıkır şıkır yapıyor. Seviyorum saten elbiseleri :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle katılıyorum çok şık duruyor.Özellikle mavi elbiseye bayıldım.Ancak riskli bir kumaş bazen selülitlere varana kadar belli ediyor tüm kusurları bu yüzden model seçimlerinde dikkatli olmak lazım.

    YanıtlaSil
  5. staeni her ghaliyle beğeniyorum :)
    iyi byramlar cnm

    YanıtlaSil
  6. saten elbiselerde kıvrımlar vurgular olmalı sade olduğu zaman buruştuğu zaman kalitesizmiş gibi görünüyor onun için dikkat özen isteyen bir kumaş türü.

    YanıtlaSil