{Siyah saç rengi}

11/26/2009

siyah_Sac_Rengi_1
Marjo'cum bu goruntuler senin icin :)

Sanirim kor oluyorum. Megan Fox'un sac rengi siyah degil koyu kahverengiymis. Az once fotografini buraya ekleyince farkettim. Siz gormezden gelin olur mu?

Siyah sac + beyaz ten mukemmel bir ikilidir ama esmer ten + siyah sac birlikteligi de oldukca cekicidir!!

Sizce siyah sac rengi en cok kime yakismis?

{about.com}

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bence açık ara Megan Fox:)

    YanıtlaSil
  2. Ben Jennifer Connely'i beğeniyorum.Beyaz teni renkli gözleri ve siyah saçları bana göre hatrı sayılır esmerlerden.

    YanıtlaSil
  3. jennifer connely bence. koyu kahverengi de olsa megan fox'da süper tabiki.

    hande

    YanıtlaSil
  4. jennifer harika görünüyor, o kadar harika ki saçlarımı kısa kestirdiğim için her an ağlatabilir beni!!

    YanıtlaSil
  5. megan kaşlarını bu kadar kalın ve koyu yapmaya çalışmasa çok daha hoş durabilirdi ama sadece kaç yığını gibi durduğu için cıkkk güzel diil.. kim ve nicole çok hoş duruyor,bi de adını hatırlayamadığım sol en alttaki kız çok hoş bence bu koyu renk saçla...

    YanıtlaSil
  6. Nicole S. + Vanessa H.
    Bence de esmer ten siyah saç süper :)

    YanıtlaSil
  7. megan süper:-)

    YanıtlaSil
  8. Sanirim Kim Kardashian (kendisini pek sevmesem de) ve Vanessa Hudgens arasinda kaldim..Vanessa'nin cocuksu yuz hatlarini sertlestirmis siyah sac..Aslinda Salma Hayek de fena durmuyor..Bir de duz fon cekmeseymis, neyse..En cok Kim Kardashian'a yakismis ..

    YanıtlaSil
  9. megan fox'u hiç sevmem. en iyisi içlerinde jennifer connelly!

    YanıtlaSil
  10. eva mendes de olsa hollywoodun en güzel kadınları kombinesi olacakmış.hepsine çok yakışıyor bence siyah saç.yüz olarak salma daha etkileyici ama saç güzelliğinde vanesa ve nicole zirveyi paylaşıyor bence:)

    YanıtlaSil
  11. vanessa hudgens'a!(:

    YanıtlaSil
  12. Banucum çok teşekkürler, harikasın :)) Siyah saçı ben çok seviyorum, daha dün 3 tel beyaz saç buldum, krize girdim yaşlandım ben :P Hepsine çok yakışmış siyah saç ama en güzeli adını bilmediğim, 2. sıranın sağındaki kesinlikle. Yeşil gözlerine vurgu yapmış siyah renk :)

    YanıtlaSil
  13. siyah saç jennifer connely'e çok yakışıyor!!

    YanıtlaSil
  14. VaNeSsA HuDgEnS!!!

    YanıtlaSil